خرید ترموود در سعادت آباد

در میان انواع و اقسام متریال‌های چوبی، ترموود حرف اول را می زند؛ چرا که به روش طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی، مستقیماً از چوب خام به دست می آید. قرار گرفتن چوب، تحت یک سری فرآیندهای حرارتی باعث می‌شود که ساختار آن به طرز چشم ‌گیری بهبود یابد.

ترموود، مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و دچار قارچ و حشره نمی‌شود. اگر به دنبال مجموعه ای معتبر جهت خرید ترموود در سعادت آباد می‌گردید که عرضه کننده محصولات و خدمات اجرایی با بهترین کیفیت باشد، با ما همراه باشید، تا شما را با رسپیناوود و مزایای آن آشنا کنیم.

نحوه تولید ترموود در رسپیناوود

برخی افراد در هنگام خرید ترموود در سعادت آباد، درباره نحوه تولید آن سوال می‌کنند. قبل از هر چیز باید گفت، رسپیناوود یکی از معدود شرکت‌هایی است که دارای کوره مخصوص و تجهیزات لازم برای ترمو کردن چوب می‌باشد.

نکته دیگری که بیان آن لازم به نظر می‌رسد، این است که چوب‌های خام اولیه (معمولاً چوب درخت کاج)، ایرانی نبوده، بلکه از کشور روسیه وارد می‌شوند. هر جا صحبت از ترموود ایرانی شد، منظور همین چوب‌ وارداتی است که شرکت رسپیناوود، کار ترمو کردن آن را انجام می‌دهد.

روش تولید ترموود به این صورت است که در ابتدا چوب‌های خام، وارد کوره شده و یک سری تغییرات دمایی را طی می‌کنند. در مرحله اول، چوب، خشک شده و رطوبت اضافه آن گرفته می شود. در مرحله دوم که بسیار مهم است، دمای بخار آب داخل کوره، بسیار بالا رفته، به 180 تا 200 درجه سانتی گراد می‌رسد. پایین آوردن دمای کوره و خنک کردن چوب، مرحله سوم تولید ترموود در کوره است.

پس از بیرون آوردن چوب‌ها از کوره مخصوص ترمو، آنها را صاف و صیقلی یا اصطلاحاً مولدر می‌کنند. در نهایت ترموود در ابعاد مختلف و مطابق یک سری استانداردهای خاص، برای مصارف گوناگون برش می‌خورد. چنین چوبی، در مواجهه با گرما، سرما و رطوبت، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

مزایای خرید ترمووود از سایت رسپیناوود

با توجه به آنچه در بخش‌های پیش بیان شد، مهم‌ترین مزایای خرید ترموود در سعادت آباد از طریق سایت رسپیناوود به شرح زیر هستند:

  • کیفیت بالای محصولات و خدمات، همراه با گارانتی معتبر 10 ساله
  • تنوع محصولات و خدمات، پوشش دادن همه نیازها و سلیقه‌ها و بر عهده گرفتن همه مراحل اجرا
  • مشتری مداری و عرضه محصولات با مناسب‌ترین قیمت
  • کنترل کیفی نصب و اجرا تحت نظارت دقیق کارشناسان متخصص
مزایای خرید ترمووود از سایت رسپیناوود

محصولات مجموعه رسپیناوود

یکی از مواردی که در زمان خرید ترموود در کرج و سعادت آباد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که رسپیناوود علاوه بر چوب ترموود، محصولات دیگری را نیز به فروش می‌رساند.

محصولات اصلی عرضه شده در شرکت رسپیناوود عبارتند از:

این محصول در اشکال و اندازه‌های مختلف در شرکت ترموود فرآوری می‌شود. مهم‌ترین ترموودهای عرضه شده توسط این شرکت، دارای ضخامت 10 میل (بیشتر برای دکوراسیون داخلی)، 16 میل (جهت مصارفی مانند فلاورباکس) و 19 میل (برای استخر، جکوزی، نما و …) هستند.

مرغوب‌ترین و پرطرفدارترین چوب ترموود، متعلق به کشور فنلاند است. رسپیناوود این محصول را با نیز با تنوع کافی از نظر درجه کیفی و ابعاد به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که قیمت چوب ترمو فنلاندی در سعادت آباد، بالاتر از قیمت ترموود ایرانی در همین منطقه می‌باشد.

از ترکیب پی وی سی و گرده رنگ به دست می آید. خرید چوب پلاست در مقایسه با خرید ترموود، کیفیت پایین و قیمت ارزانی دارد.

برخلاف الوار شاخه ای چوبی، تایل ترموود به علت داشتن زیره پلاستیکی، بدون نیاز به زیرسازی، قابل نصب است. نصب و اجرای تایل ترموود، راحت‌ و سریع است و هزینه کمتری نیز دارد؛ اما قیمت ترمووود شاخه ای در سعادت آباد، ارزان‌ تر از تایل مشابه چوبی است.

رنگ‌های مخصوص ترموود به دو دسته رنگ روغنی و بر پایه آب تقسیم می‌شوند. معمولاً برای اجرای پروژه‌های استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و نمای خارجی از رنگ روغنی استفاده می‌کنند؛ اما برای دکوراسیون داخلی که در معرض آفتاب و باران نیست، رنگ بر پایه آب مقرون به صرفه‌تر است.

از الیاف مصنوعی ساخته شده، ظاهری شبیه به چمن طبیعی دارد و به منظور تکمیل پروژه‌های اجرایی ترموود عرضه می شود.

خدمات ما

قیمت ترمووود در سعادت آباد تهران

قیمت تایل ترموود در سعادت آباد، به ویژگی‌های ظاهری، ابعاد و همچنین درجه مرغوبیت چوب بستگی دارد؛ علاوه بر این کشور سازنده ترموود و کاربرد محصول نیز بسیار مهم است؛ به عنوان مثال قیمت ترموود استخر در سعادت آباد، گران‌تر از قیمت ترموودی است که برای ساخت درب‌های داخلی ساختمان استفاده می‌شود. شایان ذکر است که سوای از نوع چوب و کیفیت آن، یک سری فاکتورهای اقتصادی مانند تورم و تغییر نرخ ارز نیز بر قیمت چوب ترمو سعادت آباد تاثیر می‌گذارند.

قیمت ترمووود در سعادت آباد تهران

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

مرکز فروش ترموود در سعادت آباد

مجموعه رسپیناوود راشین، حدود 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و بهترین نمایندگی فروش ترموود در سعادت آباد (و سایر مناطق شهر تهران) محسوب می شود. این شرکت تنها نماینده رسمی عرضه‌کننده ترموود فنلاندی به شمار می رود؛ علاوه بر این بزرگترین توزیع کننده ترموود ایرانی است.

کیفیت محصولات، مشتری مداری و پشتیبانی پس از فروش، مهم‌ترین مشخصات رسپیناوود هستند؛ اما دلیل اصلی ما برای معرفی این شرکت، به عنوان مجموعه برتر فروش چوب ترموود در سعادت آباد، این است که علاوه بر عرضه محصول، از صفر تا صد طراحی، نصب و اجرای پروژه‌های مختلف را بر عهده می‌گیرد. این بخش از کار نیز توسط نیروهای متخصص و تحت نظارت دقیق با کیفیت بالایی انجام می‌شود.

یکی دیگر از مزایای رسپیناوود این است که در هنگام فروش ترموود سعادت آباد، همچنین جهت خدمات اجرایی خود، گارانتی 10 ساله ارائه می‌دهد. به این معنا که اگر در طول مدت تعیین شده، مشکلی برای ترموود پیش آید، شرکت به صورت رایگان آن را رفع خواهد کرد؛ البته تا کنون همه مشتریان رسپیناوود از کیفیت و دوام محصولات راضی بوده اند.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info