خرید ترموود در کردان

ترموود، در واقع همان چوب طبیعی است که تحت تاثیر یک سری فرایندهای حرارتی، بافت سلولی آن بهبود یافته است و برای ساختن قسمتی از کف پوش های خانه و ویلا یا آلاچیق ها به کار می روند.

با این حال اگر می خواهید زیبایی خاصی در طرح و نمای ساختمان و فضای سبز خود داشته باشید اما نمی دانید از کدام مجموعه برای خرید ترموود در کردان اقدام کنید، نگران نباشید. ما در ادامه به بررسی محصولات و مزیت خرید چوب ترموود از مجموعه رسپیناوود را به شما خواهیم گفت.

مزایای چوب ترموود

مزایای چوب ترموود

از جمله مزایای این چوب می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر نور و گرمای آفتاب، مقاومت در برابر برف و باران و عدم ترک‌خوردگی اشاره کرد. ظاهر زیبا و خوش‌رنگ و لعاب نیز از مشخصات محصول معرفی شده محسوب می‌گردد؛ به همین علت خرید ترموود در کردان که یک منطقه گردشگرپذیر است، رونق یافته است.

علاوه بر آنچه گفته شد، چوب ترموود، ضد قارچ و ضد حشرات میکروسکوپی است؛ به راحتی دچار پوسیدگی و فرسودگی نمی‌شود؛ رنگ و شکل ظاهری آن طی سال‌های طولانی ثابت می‌ماند؛ همچنین به علت عدم استفاده از مواد شیمیایی، محصولی سازگار با محیط زیست به‌شمار می‌رود.

مراحل ساخت ترموود در رسپیناوود

پروسه تبدیل چوب خام به چوب ترموود به این صورت است که در ابتدا چوب‌ها به‌واسطه کوره مخصوص، تحت تأثیر بخار آب با دمای بین 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد قرار می‌گیرند؛ سپس وارد مرحله مولدر شده و بافت آنها صیقل داده می‌شود. برش خوردن چوب در ابعاد مختلف و رنگ‌آمیزی آن، مراحل بعدی کار هستند.

اجرای فرآیند توضیح داده شده در بالا، باعث از بین رفتن اسید و خشک شدن بافت‌های سلولزی داخل چوب می‌گردد؛ در نتیجه محصول نهایی، در مقایسه با چوب خام، استحکام بالاتری دارد و در مواجهه با عوامل محیطی، مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد.

مراحل ساخت ترموود در رسپیناوود

کاربردهای چوب ترموود

پروسه تولید ترموود از چوب خام را می‌توان جدیدترین روش افزایش استحکام و مقاومت چوب دانست. دوام این محصول در برابر رطوبت، گرما، سرما و سایر عوامل مشابه، باعث شده است که گزینه مناسبی برای استفاده در نمای خارجی ساختمان‌ها و دکوراسیون داخلی محسوب شود.

ترموود را به‌خصوص در مناطق پرباران، مورد استفاده قرار می‌دهند؛ به‌عنوان‌ مثال به خرید ترموود در کردان اشاره می‌کنیم. کردان از روستاهای استان البرز است و میزان به‌کارگیری ترموود در آن روزبه‌روز رونق بیشتری می‌یابد.

کاربرد ترموود در کردان و سایر نقاط کشور، به نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه مصارف گسترده‌ای در صنعت ساختمان و تولید محصولات چوبی دارد. برخی دیگر از اهدف خرید ترموود در کردان عبارتند از:

  • ساخت آلاچیق، بام باغ و روف گاردن
  • کفپوش و دیوارپوش
  • به عنوان کفپوش چوبی دور استخر و سونا
  • تولید برخی مصنوعات چوبی کاربردی در دکوراسیون داخلی (مثلاً گلدان چوبی)
  • ساخت درب، پنجره و قرنیز
  • ساخت پله و نرده

جهت استعلام قیمت ترموود استخر به سایت رسپیناوود مراجعه نمایید.

خدمات ما

خدمات ارائه شده توسط رسپیناوود در کردان

  • خدمات مشاوره خرید ترموود در کردان

کارشناسان تیم رسپیناوود، با توجه به شرایط محل اجرا، مشاوره لازم را در خصوص انتخاب نوع ترموود، سطح مقطع و متراژ چوب ارائه می‌دهند؛ همچنین در صورت تمایل، مشاوران مجموعه، شما را برای انتخاب رنگ چوب راهنمایی می‌کنند.

  • طراحی نمای ساختمان با چوب ترموود

رضایت مشتریان از شرکت رسپیناوود باعث شده است که برخی افراد، از صفر تا صد طراحی، نصب و اجرای ترموود را به این مرکز بسپارند؛ زیرا در این حالت، انتخاب رنگ‌ها و کنار هم قرار دادن پروفیل‌ها تحت نظر افراد مجرب صورت گرفته و در نهایت نمای زیباتری خواهیم داشت.

  • اجرای ترموود در کردان

پس از سفارش و خرید ترموود در کردان، چوب‌ها طی دو مرحله و به فاصله 24 ساعت، رنگ‌آمیزی می‌شوند؛ سپس به محل منتقل شده و کار نصب و اجرا، توسط نیروهای متخصص شرکت آغاز می‌‌گردد.

  • کنترل کیفی و نظارت بر اجرا

نظارت دقیق و روزانه مهندسین بر کلیه مراحل نصب و کنترل کیفیت، یکی دیگر از مزایای خرید ترمووود در کردان است.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

نمایندگی فروش ترموود در کردان

پس از آشنایی با چوب ترموود و مصارف آن، احتمالاً این سؤال برایتان پیش می‌‌آید که برای خرید ترموود در کردان به کجا مراجعه کنیم؟ در پاسخ به پرسش مطرح شده، ما سایت رسپیناوود را معرفی می‌کنیم. شرکت رسپینا چوب راشین، پیشینه درخشانی در زمینه واردات، تولید و اجرای ترموود را دارد؛ بهترین نمایندگی فروش این چوب به‌شمار می‌رود.

علت معرفی رسپیناوود به عنوان نمایندگی برتر فروش چوب ترموود در کردان، کیفیت بالای محصول، اجرای تخصصی کار و پوشش دادن پروژه‌های مختلف و تبدیل چوب به ترموود توسط کوره های مجهز است؛ علاوه بر این رسپیناوود، تنها نمایندگی فعالی است که علاوه بر فروش و اجرا، فرایند تبدیل چوب خام به چوب ترموود را نیز انجام می‌دهد. این مسئله نه تنها موجب افزایش کیفیت محصول شده، بلکه قیمت چوب ترموود در کردان و سایر مناطق را نیز کاهش داده است. ناگفته نماند که رسپیناوود، برای خدمات خود، گارانتی معتبر 10 ساله ارائه می‌دهد.

سؤالات پرتکرار درباره خرید ترموود در کردان

خیر. چوب‌های مورد مصرف، خارجی و معمولاً وارداتی از کشور روسیه هستند. رسپیناوود تنها پروسه فراوری چوب را انجام می‌دهد.

خیر. شما می‌توانید، از طریق راه‌های تماس با ما در سایت رسپیناوود، مشاوره لازم را دریافت کنید. در صورت لزوم، کارشناسان به محل، اعزام می‌شوند.

خیر. چوب پلاست به مراتب ارزان‌تر از ترموود است؛ اما از مقاومت کمتری در برابر عوامل آسیب‌زا برخوردار است.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info