خرید ترموود در کرج

ترموود نوعی چوب مقاوم سازی شده است که به راحتی می توانید در مصارف مختلفی از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی سوال هایی از قبیل چرا باید از ترموود استفاده کرد؟ برای خرید ترموود در کرج به کجا مراجعه کنیم؟ چگونه از اصالت چوب ترموود و کیفیت اجرای آن اطمینان حاصل کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

معرفی چوب ترموود

معرفی چوب ترموود

ترموود نوعی چوب مقاوم سازی شده تعریف کرد. فرآیند تولید این محصول به سه مرحله کلی خشک شدن چوب در دمای بالا، عملیات حرارتی و خنک کردن تقسیم می‌شود.

روش انجام کار به این صورت است که چوب خام در کوره مخصوص چوب ترموود قرار می‌گیرد. این کوره با بخار آبی که دمای آن بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است، کار می‌کند. پس از این مرحله، چوب‌های خارج شده از کوره، تحت فرآیند صاف و صیقلی کردن قرار گرفته و اصطلاحاً مولدر می‌شوند.

مزایای استفاده از چوب ترموود

قرار گرفتن چوب خام در کوره بخار با دمای بالا، رطوبت و اسید اضافه موجود در چوب طبیعی را حذف کرده و ساختار سلولزی داخلی آن را بهبود می‌بخشد. نتیجه این تغییر، مقاوم شدن چوب در برابر نفوذ قارچ، حشرات و آسیب‌هایی از این قبیل است؛ به‌علاوه، چوب ترموود، در مواجهه با رطوبت، گرما، سرما، نور شدید آفتاب و سایر عوامل محیطی به خوبی دوام می‌آورد.

برخلاف بقیه متریال‌های چوبی، ترموود به مرور زمان، فرسوده نشده و ترک نمی‌خورد. مزیت دیگر چوب ترموود این است که به روش کاملاً طبیعی تولید شده و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن به کار نرفته است؛ در نتیجه با محیط زیست سازگار است.

مزایای استفاده از چوب ترموود

مهم‌ترین کاربردهای چوب ترموود

مهم‌ترین کاربردهای چوب ترموود
  • پوشاندن کف و اطراف استخر، سونا و جوزی
  • ساخت آلاچیق و سایبان چوبی
  • اجرای بام باغ یا روف گاردن
  • تولید فلاورباکس یا گلدان‌های چوبی
  • ساخت درب و پنجره
خدمات ما

انواع محصولات تولید شده ترموود در کرج

برای استخر باید از چوبی استفاده کرد که حداقل ضخامت آن 19 میل باشد. قیمت ترموود استخر در کرج، نمونه ایرانی ترموود 19 میل، بسته به ساده یا پروانه ای بودن گره آن، متفاوت است؛ البته گاهی اوقات ترموودهای با ضخامت بالاتر (که برای نمای خارجی استفاده می‌شوند) نیز برای استخر و جکوزی به کار می‌روند.

متقاضیان خرید ترموود در کرج توجه داشته باشند که این محصول به‌صورت الوار شاخه‌ای یا در قالب تایل چوبی عرضه می‌شود. معمولاً هر شاخه، بین 3 تا 4 مترمربع است و قیمت ترمووود شاخه ای در کرج با توجه به این مسئله متغیر است.

تایل ترموود ایرانی، یکی دیگر از محصولات رسپیناوود است که از چوب های درخت کاج روسیه ترمود می شود.

چوب ترموود فنلاندی یک نوع تایل ترموود فنلاندی با ضخامت 19 در 50 میل در رسپیناوود عرضه می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت چوب ترمو فنلاندی در کرج با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت ترمووود در کرج

بخشی از سؤالاتی که در هنگام خرید ترموود در کرج پرسیده می‌شوند، مربوط به قیمت محصول هستند. در پاسخ به چنین پرسش‌هایی باید گفت که قیمت چوب ترمو کرج تا حد زیادی وابسته به نوع، ابعاد، کاربرد و البته محل ساخت و فرآوری آن است. همچنین یکی از عوامل مؤثر بر قیمت ترموود در کرج، محل اجرای آن است. برای دکوراسیون داخلی (که در معرض آفتاب و باران نیست) از چوب‌های با ضخامت 10 میل استفاده می‌شود.

قیمت ترمووود در کرج

مزایای خرید ترموود از شرکت رسپیناوود

  • تضمین کیفیت

رسپیناوود بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ترموود و اجرای پرو‌ژه‌های مرتبط دارد؛ طی این مدت توانسته است، با به کار بردن باکیفیت‌ترین محصولات، اعتماد خریداران را به دست آورد. با این حال به‌منظور آسودگی خاطر مشتریان، برای کلیه خدمات خود گارانتی 10 ساله قرار داده است.

  • اجرای پروژه‌های متنوع

بدون شک همه متقاضیان خرید ترموود در کرج، به اجرای صحیح و اصولی نیز اهمیت می‌دهند. خبر خوب این است که رسپیناوود، نصب ترمووال ، قابلیت اجرای هر نوع پرو‌ژه‌ای را دارد. طراحی و اجرای نمای چوبی، دکوراسیون داخلی برای کلیه ساختمان‌های مسکونی، تجاری و تفریحی از جمله خدمات این شرکت هستند.

  • قیمت مناسب محصولات و خدمات

علی‌رغم کیفیت بالای کار، شرکت رسپینا چوب راشین، همواره تلاش می‌کند، محصولات و خدمات خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه کند. همچنین مجموعه رسپیناوود به صورت خودکفا با داشتن کوره های برای ترموود کردن چوب ها تولید گسترده ای را با مناسب ترین قیمت عرضه می دارد.

  • ارائه مشاوره پیش از خرید

قبل از خرید ترمووود در کرج و سایر شهرها، می‌توانید از طریق مشاوران مجرب شرکت رسپیناوود، راهنمایی‌های لازم را در خصوص انتخاب نوع چوب، رنگ و سایر موارد مشابه دریافت کنید. در این مرحله به تمام دغدغه‌های شما در خصوص انتخاب، خرید و اجرای ترموود در کرج پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی فروش ترموود در کرج

حال زمان آن رسیده که توضیحاتی درباره روش خرید ترموود در کرج ارائه دهیم. بدون شک سایت و مجموعه رسپیناوود، بهترین مرجع خرید محصول فوق است.

این شرکت را می‌توان بهترین نمایندگی فروش چوب ترموود در کرج دانست؛ چرا که تنها نماینده رسمی ترموود فنلاندی در ایران است؛ بزرگترین تولیدکننده و توزیع‌کننده انواع مختلف این چوب به‌شمار می‌رود. کیفیت بالای محصولات و ارائه کلیه خدمات مربوط به نصب و اجرای ترموود با گارانتی 10 ساله، مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه رسپینا چوب راشین محسوب می‌شوند.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info