خرید ترموود در ولنجک

اگر تصمیم دارید، برای نمای ساختمان یا دکوراسیون داخلی منزل خود از چوب ترموود استفاده کنید، اما چیز زیادی در رابطه با آن نمی‌دانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. قصد داریم تا انتهای این مقاله به معرفی چوب ترموود ولنجک، مزایا، کاربرد و نکاتی برای خرید چوب ترموود در ولنجک بپردازیم.

آشنایی با کاربرد‌های ترموود

کاربرد‌های ترموود

امروزه چوب ترموود کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی و معماری مدرن چه در دکوراسیون داخلی و چه در دکوراسیون خارجی ساختمان ها دارد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین کاربردهای ترموود چوب خواهیم پرداخت.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • کفپوش فضای باز  و داخلی
  • انواع دکوراسیون داخلی
  • دیوار پوش منزل
  • ساخت کابینت آشپزخانه
  • ساخت انواع مبلمان فضای باز
  • ساخت آلاچیق
  • کف‌پله چوبی
  • بام باغ ( روف گاردن ترموود)
  • سونا و استخر

محصولات ارائه دهنده رسپیناوود

ترموودهای فنلاندی

ترموودهای فنلاندی

ترموودهای فنلاندی بهترین نوع ترموود از لحاظ مقاومت و کیفیت است. اگر قصد خرید چوب نما ترموود ولنجک دارید، با خیال راحت می‌توانید، ترموودهای فنلاندی را انتخاب کنید و از کیفیت و مقاومت آن در شرایط جوی مختلف به طور کامل اطمینان داشته باشید. با این حساب طبیعی است که قیمت ترموود فنلاندی در ولنجک نسبت به نمونه های مشابهش بیشتر باشد.

ترموودهای ایرانی

ترموودهای ایرانی در کشور خودمان تولید می شوند و از نظر کیفیت با نمونه فنلاندی آن قابل مقایسه نیست. البته نمی‌توان گفت که ترموود ایرانی کیفیت ضعیفی دارند، بلکه در مقایسه با ترموود فنلاندی در سطح پایین‌تری هستند. اگر قصد خرید ترموود در ولنجک با قیمت پایین را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید ترموود های ایرانی است.

ترموود‌های پلاستیکی

ترموود‌ پلاستیک از ترکیب موادی مانند: الیاف چوب طبیعی، پلاستیک، ترمو پلاستیک و آرد ساخته می شوند. این نوع ترموود نسبت به انواع دیگر محصولات چوبی جدیدتر هستند و کیفیت مطلوبی نیز دارند. تعیین کردن قیمت ترمووود پلاستیکی در ولنجک نیز مانند هر محصول دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای آن تعیین کرد.

ترموود‌های پلاستیکی

مزایای خرید چوب ترموود در ولنجک

ترموود نوعی از چوب است که طی یک سری فرآیندهای خاص حرارت دهی می‌شوند، که همین فرایند باعث شده تا ترمووود، نسبت به چوب دارای مزایا و برتری هایی باشد. قطعا دانستن مزایای این نوع چوب شما را تشویق به خرید ترموود در تهران منطقه ولنجک خواهد کرد. این مزایا در زیر آورده‌شده‌است.

اولین و مهم‌ترین مزیت چوب ترموود نسبت به نمونه‌های مشابهش سازگاری و مقاوم بودن آن در دماها و شرایط جوی گوناگون است. این نوع چوب رطوبت و حرارت را جذب نمی‌کند، به همین خاطر در شرایط مختلف جوی حالت اصلی خود را حفظ می‌کنند. همین ویژگی باعث می‌شود تا ترموود چوب در نمای بیرونی ساختمان و فضای باز مورد استفاده قرار گیرد و خرید ترموود نما در ولنجک با استقبال خوبی مواجه شود.

طول عمر بالای چوب ترموود دیگر مزیتی است که باعث شده خرید الوار ترموود در ولنجک نسبت به سایر متریال‌های ساخت‌و‌ساز رواج بیشتری پیدا کند. چیزی که باعث افزایش طول عمر ترموود می‌شود، این است که در فرآیند تولید  به شکل کنترل شده و در زمان مشخص در معرض حرارت قرار می‌گیرند.

چوب ترموود بر عکس چوب‌های معمولی که به دلیل ساختار سلولزی خود، منبعی مغذی برای حشرات و قارچ‌های مولد پوسیدگی هستند، در برابر پوسیدگی و حمله حشرات مقاوم می‌باشند. تمامی حشرات درون چوب در حین تولید ترموود چوب به دلیل فشار و حرارت بالا از بین می‌‎روند . به همین خاطر معماران و طراحان دکوراسیون افراد را تشویق به خرید کفپوش ترموود در ولنجک می‌نمایند.

رنگ و ظاهر زیبا و جذاب چوب ترموود باعث شده تا در صنعت ساختمان سازی و معماری مدرن امروزی مورد توجه قرار بگیرد. به‌جرئت می‌توان گفت، زیبایی خیره کننده این چوب با هیچ متریال دیگری برابری نمی‌کند. در حال حاضر خرید چوب نما ترموود در ولنجک به دلیل القای حس طبیعی چوب و تنوع در طرح و رنگ گسترش یافته است.

یکی از مزایای ترموود چوب شست‌وشو و نگهداری آسان آن است. اگر قصد خرید ترموود کف در ولنجک را دارید، به هیچ عنوان نگران شست‌شوی‌ آن نباشید. این نوع چوب به‌دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت قابل شست‌وشو  است. این ویژگی در متریال‌های چوبی دیگر وجود ندارد. البته توجه داشته باشید که برای شستن آن نباید از آب مستقیم فشار بالا استفاده کرد.

خدمات ما

قیمت چوب ترموود در ولنجک

قیمت چوب ترموود در ولنجک

یکی از نکات مهم قبل از خرید این نوع چوب اطلاع از قیمت آن است. حتما می‌دانید که  به‌علت نوسانات و شرایط نابسامان بازار قیمت خرید ترموود در ولنجک دارای نرخ ثابتی نیست. حالا سوال ما این است که قیمت هر متر مربع  ترموود در ولنجک برحسب چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

  • چوب‌های ترموود از گونه‌های مختلف درختان تولید می‌شود. ازاین‌رو ویژگی‌های متفاوتی دارند و قیمت آنها بر همین اساس تعیین خواهد شد.
  • ترموود را در ضخامت های مختلفی تولید می نمایند. در هنگام خرید ترموود‌ در ولنجک توجه داشته باشید که هر چقدر ضخامت ترموود کمتر باشد قیمت آن ارزان‌تر است.
  • ایرانی یا فنلاندی بودن چوب ترمو در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. نوع ایرانی این چوب نیز به خاطر کیفیت کمتر قیمت مناسبتری نسبت به مدل ترک و فنلاندی آن دارد.
  • ظاهر چوب ترمو در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. در خرید ترموود در ولنجک دقت داشته باشید که هر چه سطح این چوب‌ها صاف و صیقلی باشد و شکاف و لکه سیاهی روی آن دیده نشود، گران‌تر هستند.
  • ترموود با روش‌های حرارتی مختلفی تولید می‌شوند. بسته به آسان یا سخت‌بودن تکنیک‌های تولید، قیمت این متریال متغیر است. به‌عنوان مثال قیمت ترموود تراس در ولنجک از آن جایی که باید مقاومت زیادتری داشته باشد، ممکن است، مقداری زیادتر باشد.
  • متراژ نمای ساختمان و تعداد پروفیل های مورد استفاده برای نما هم بر قیمت ترموود اثرگذار است.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

خرید ترموود ارزان ولنجک از رسپیناوود

اکنون که با عوامل موثر در تعیین قیمت ترموود شاخه ای در ولنجک و نوع کاربری آنها آشنا شدید، اگر ترغیب شدید تا برای طراحی دکوراسیون داخلی یا خارجی منزل خود از چوب ترمو استفاده کنید، ما به شما ترموود در ولنجک را معرفی می‌کنیم که تنها نماینده رسمی فروش انواع چوب ترمو در ولنجک و سراسر ایران است.

گروه صنعتی رسپیناوود راشین همواره سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با قیمت بسیار پایین و مناسب را به مشتریان خود داشته و همچنین امکان خرید اینترنتی چوب ترموود در ولنجک را هم فراهم نموده است.

نمایندگی فروش ترموود در ولنجک

اگر مزیت های گفته شده در این مطلب شما را ترغیب به خرید ترموود در ولنجک کرده است و تصمیم دارید، از این نوع متریال مدرن برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، همین الان می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت چوب ترمو دیوار در ولنجک با مشاورین متخصص رسپیناوود تماس بگیرید و با دریافت مشاوره‌ی رایگان اقدام به خرید چوب ترمو در ولنجک نمایید.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info