خرید ترموود در نیاوران

ترموود نوعی ماده چوبی است که تحت یک سری مکانیسم‌های حرارتی قرار گرفته و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. استفاده از این چوب برای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان، لذت زندگی در خانه‌های چوبی را فراهم می‌کند.

اگر درباره چگونگی خرید ترموود در نیاوران، سؤال دارید یا دغدغه شما خرید محصول باکیفیت و اجرای آن به بهترین شکل ممکن است، پیشنهاد می‌کنیم، مقاله پیش رو را مطالعه کنید، تا با مجموعه پرسیناوود، خدمات و مزایای آن آشنا شوید.

ویژگی‌ها و مزایای و مصرف چوب ترموود

ویژگی‌ها و مزایای و مصرف چوب ترموود

شاید برایتان این پرسش مطرح شود که اصلاً علت رونق روزافزون خرید ترمووود در نیاوران و سایر مناطق چیست؟ در پاسخ باید گفت که ترموود، نوعی چوب طبیعی و در عین حال مقاوم سازی شده است؛ برای تولید آن هیچ ماده شیمیایی به کار نمی‌رود؛ بنابراین همانند چوب خام طبیعی، کاملاً با محیط زیست سازگار است؛ اما برخلاف آن، تحت تاثیر شرایط جوی، دچار استهلاک، ترک خوردگی، قارچ و حشره نمی‌گردد؛ از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

مقاومت در برابر برف، باران، گرما یا سرمای شدید و نور آفتاب از مهم‌ترین مزایای ترموود هستند. این چوب را جهت مصارف گوناگونی از جمله نمای خارجی ساختمان، دکوراسیون داخلی، ساخت آلاچیق، روف گاردن، فلاورباکس، درب و پنجره، پوشاندن کف و اطراف استخر، سونا و جکوزی به کار می‌برند.

محصولات شرکت رسپیناوود

در اغلب موارد، اولین کاری که در زمان خرید ترموود در نیاوران انجام می‌شود، بررسی محصولاتی است که در شرکت رسپیناوود به فروش می‌رسند. در ادامه این محصولات را معرفی می‌کنیم.

فنلاند، نخستین تولیدکننده ترموود است؛ با وجود گسترده شدن این صنعت در کشورهای مختلف جهان، هنوز هم ترموود فنلاندی حرف اول را زده، بهترین و مرغوب‌ترین محصول حوزه خود محسوب می‌شود.

چوب خام درختان کاج از روسیه وارد کشور شده و در شرکت رسپیناوود، به واسطه کوره و تجهیزات مدرن، مطابق استانداردهای جهانی، فرآوری می‌شود. ترموود ایرانی همانند ترموود فنلاندی، انواع مختلفی دارد، با ضخامت‌ها و اندازه‌های گوناگون موجود است.

تایل ترموود در نقطه مقابل الوار ترموود قرار دارد. برای نصب الوار چوبی، باید محل مد نظر را به وسیله سیمان یا آهن زیرسازی نمود؛ اما تایل ترموود به علت داشتن زیره پلاستیکی، نیاز به زیرسازی خاصی ندارد. بدیهی است که نصب این محصول، آسان‌تر، کم هزینه‌تر و البته سریع‌تر خواهد بود.

یکی از کارهایی که در هنگام خرید ترموود در نیاوران انجام می‌گیرد، انتخاب رنگ است. خوشبختانه شرکت رسپیناوود، انواع رنگ روغنی و رنگ‌های بر پایه آب مخصوص ترموود را عرضه می‌کند؛ البته بنا بر انتخاب مشتری کار رنگ آمیزی را نیز بر عهده می‌گیرد. حسن این کار آن است که رنگ آمیزی با پوشش دهی و ضخامت مناسب، طی دو مرحله (به فاصله 24 ساعت) انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که رنگ‌آمیزی چوب ترموود با استفاده از مواد مناسب و به شیوه صحیح، نه تنها از جنبه زیبایی و تنوع ظاهری محصولات، مد نظر است؛ بلکه باعث افزایش مقاومت چوب در برابر آب و اشعه ماورای بنفش خورشید می‌گردد.

محصولی تشکیل شده از پی وی سی و گرده رنگ که در مقایسه با ترموود کیفیت پایین‌تر و قیمت ارزان‌تری دارد.

شرکت رسپیناوود به منظور راحتی کار مشتریان و تکمیل پرو‌ژه‌های اجرایی خود، فروش و اجرای تایل چمن مصنوعی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این محصول، ظاهری شبیه به چمن طبیعی دارد، اما از الیاف مصنوعی ساخته شده است.

مزایای خرید ترموود از مجموعه رسپیناچوب راشین

مزایای خرید ترموود از مجموعه رسپیناچوب راشین

در ادامه آنچه در قسمت قبل بیان شد، می‌توان مزایای خرید ترموود در نیاوران از طریق مجموعه رسپیناوود را به صورت زیر خلاصه کرد:

  • تنوع محصولات و خدمات
  • کیفیت بالای محصولات و خدمات
  • عرضه محصولات و خدمات با مناسب‌ترین قیمت
  • گارانتی 10 ساله محصولات و خدمات
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید
  • نظارت دقیق بر پروژه‌های اجرایی و کنترل کیفیت کار تحت نظارت متخصصان مجرب
خدمات ما

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت چوب ترموود در نیاوران

قیمت فروش ترموود نیاوران بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می‌گردد. از جمله این عوامل می‌توان به ابعاد، ضخامت، کاربرد و البته ایرانی یا خارجی بودن محصول اشاره کرد.

بدیهی است که قیمت چوب ترمو فنلاندی در نیاوران، بالاتر از قیمت ترموود ایرانی در همین منطقه است؛ همچنین به عنوان مثال قیمت ترموود استخر در نیاوران، گران‌تر از چوب ترموود مشابهی است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت چوب ترمو نیاوران، نحوه عرضه آن به صورت شاخه‌ ای یا تایل ترموود است. در حالت کلی قیمت ترمووود شاخه ای در نیاوران، ارزان‌تر است؛ اما در عوض هزینه اجرای تایل چوبی، کمتر می‌باشد.

جهت تکمیل مبحث قیمت ترموود در نیاوران باید گفت که ارقام مختلف این چوب، ممکن است، از نوع گره ساده، گره فندقی یا گره پروانه باشند. چوب‌های دارای گره پروانه، رگه‌های پیچیده‌تر و زیباتری دارند؛ قیمت آنها نیز بالاتر است.

نمایندگی فروش ترموود در نیاوران

بهترین روش برای خرید ترموود در نیاوران، مراجعه به سایت ترموود و مجموعه پرسیناوود است. این مجموعه تنها نماینده فروش چوب ترمودد فنلاندی در ایران به شمار می‌رود؛ علاوه بر این بخشی از محصولات عرضه شده در پرسیناوود، توسط خود شرکت فرآوری شده‌اند.

مهم‌ترین علت نام بردن از رسپینا چوب راشین، به عنوان بهترین مرکز فروش ترموود در نیاوران، ارائه محصولات متنوع با کیفیت عالی و قیمت مناسب است؛ همچنین مجموعه فوق، کار نصب و اجرای ترموود را نیز بر عهده می‌گیرد و پروژه‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که رسپیناوود، بیش از 10 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه فروش، طراحی و اجرای پروژه‌های چوبی دارد و طی این مدت توانسته است، اعتماد مشتریان خود را به دست آورد. علی‌رغم این مسئله، شرکت مذکور، محصولات و خدمات خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کند.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info