خرید ترموود در لواسان

ترموود، نوعی متریال چوب طبیعی است که طی مراحلی، تحت اصلاح حرارتی با بخار آب قرار گرفته و بدین وسیله مقاوم سازی می‌شود. این نوع چوب، مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی دوام می‌آورد.

اگر برایتان سؤال پیش آمده که جهت خرید چوب ترموود ضد آب در لواسان به کجا مراجعه کنید، تا به کیفیت محصول و نحوه اجرای آن اطمینان داشته باشید، خبر خوبی برای شما داریم. پیشنهاد می‌کنیم، ادامه مقاله را مطالعه کنید، تا با محصولات و مزایای شرکت رسپیناوود آشنا شوید.

مزایا و مصارف چوب ترموود

با وجود انواع متریال‌های مدرن، هنوز هم ساختمان‌ها و نماهای چوبی، بسیار جذاب به نظر می‌رسند؛ اما چوب طبیعی خام، همواره با خطراتی مانند ترک خوردن، پوسیدگی و هجوم حشرات مواجه است. خوشبختانه در حال حاضر محصولی تحت عنوان چوب ترموود وجود دارد که به روش کاملاً طبیعی، بدون استفاده از هیچ ماده شیمیایی، مقاوم‌ سازی شده است.

برای تولید چوب ترموود از کوره مخصوص استفاده می‌شود. پروسه طولانی ترمو کردن چوب را می‌توان به سه مرحله خشک کردن، حرارت دادن در دمای بالا (بخار آب 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد) و خنک کردن تقسیم نمود. محصول به دست آمده از کوره ترمو، یک بافت چوبی مرغوب است؛ در مواجهه با رطوبت، نور آفتاب، قارچ و حشرات، بسیار مقاوم است؛ به راحتی پوسیده نمی‌شود و ترک نمی‌خورد؛ در نتیجه می‌توان از آن برای نمای ساختمان، پوشاندن کف استخر، سونا، جکوزی، ساخت روف گاردن، آلاچیق و سقف  پرگولا استفاده کرد.

مهم‌ترین مزیت چوب ترموود، مصارف گسترده آن است. حتی برای ساخت درب و پنجره نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این چوب در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و تا سال‌های سال دوام می‌آورد. عدم تغییر سایز و رنگ از دیگر مزایای ترموود هستند.

مزایای خرید ترموود از شرکت رسپینا چوب راشین

در ادامه مطالب بیان شده در قسمت قبل، مهم‌ترین مزایای خرید ترموود در لواسان از طریق سایت ترموود و شرکت رسپیناوود را ذکر می‌کنیم:

  • ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت، همراه با گارانتی 10 ساله
  • قیمت مناسب محصولات
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید در خصوص طراحی پرو‌ژه، انتخاب نوع چوب، رنگ و …
  • تنوع بالای محصولات و خدمات و پوشش دادن کلیه سلیقه‌ها
  • نظارت دقیق بر پروژه‌ها و کنترل کیفیت کار تحت نظر مهندسان مجرب
مزایای خرید ترموود از شرکت رسپینا چوب راشین

محصولات شرکت رسپیناوود

محصولات شرکت رسپیناوود
  • ترموود فنلاندی: مرغوب‌ترین نوع چوب ترموود که با اندازه‌ها و ضخامت‌های گوناگون موجود است.
  • ترموود ایرانی: ترمو شده در شرکت رسپیناوود که ضخامت مهم‌ترین ارقام آن، 10، 16 و 19 میل است.
  • رنگ ترموود: رنگ‌های مخصوص ترموود که به دو گروه رنگ روغنی و بر پایه آب تقسیم می‌گردند.
  • تایل چوب ترموود: دارای زیره پلاستیکی که نصب آن را بسیار آسان می‌کند.
  • چوب پلاست: نوعی متریال چوبی که ترکیبی از پی وی سی و گرده رنگ بوده؛ کیفیت آن پایین‌تر از ترموود است.
  • تایل چمن مصنوعی: ساخته شده از الیاف مصنوعی با ظاهر چمن طبیعی، جهت تکمیل پرو‌ژه‌های اجرایی شرکت رسپیناوود

قیمت ترمووود در لواسان

قیمت چوب ترمو لواسان، بر اساس شاخصه‌های مختلفی تعیین می‌گردد. نوع چوب، مشخصات ظاهری و ابعاد آن، ایرانی یا وارداتی بودن محصول از جمله این موارد هستند. به عنوان مثال قیمت چوبی که برای دکوراسیون داخلی یا جهت ساخت گلدان استفاده می‌‌شود، با قیمت ترموود استخر در لواسان متفاوت است.

قیمت چوب ترمو فنلاندی در لواسان

به طور کلی قیمت چوب ترموود فنلاندی، گران‌تر از ترموود ایرانی است. این محصول، انواع مختلفی دارد و قیمت تقریبی آن بین 45 تا 89 یورو به ازای هر مترمربع می‌باشد.

علاوه بر سایز و ضخامت، نوع گره و شکل ظاهری چوب فنلاندی نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. این مسئله در مورد ترموود ایرانی نیز صدق می‌کند. به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که اغلب چوب‌های ترموود، دارای گره ساده یا پروانه‌ای هستند. قیمت ترموود گره پروانه، بالاتر از محصول مشابه با گره ساده است.

قیمت ترمووود شاخه ای در لواسان

یکی از مواردی که در زمان انتخاب و خرید ترمووود در لواسان مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که محصول مذکور، به صورت الوار شاخه‌ای یا در قالب تایل چوبی عرضه می‌شود. برای نصب الوار ترموود، باید مکان مورد نظر را با استفاده از سیمان یا آهن زیرسازی کرد.

انجام این کار، دشوار و وقت‌گیر است؛ در حالی که نصب تایل ترموود، نیاز به زیرسازی ندارد. معمولاً قیمت تایل ترموود (به ازای هر مترمربع) بالاتر از قیمت ترموود شاخه ای است؛ اما در عوض نصب آن به مراتب، سریع‌تر، راحت‌تر و کم هزینه‌تر است.

شایان ذکر است که هر شاخه چوب ترموود، بین 3 تا 4 مترمربع می‌باشد و قیمت آن بسته به درجه کیفی، ویژگی‌ها و کاربرد آن، به طور میانگین بین 1 تا 5 میلیون تومان است؛ البته قیمت محصولات مشابه خارجی متفاوت است.

قیمت اجرای ترموود در لواسان

بخشی از سوالاتی که در هنگام خرید ترموود در لواسان پرسیده می‌شود، مربوط به قیمت اجرای این متریال چوبی است. در پاسخ به چنین پرسش‌هایی باید گفت که عوامل مختلفی بر قیمت نصب و اجرای ترموود تاثیر می‌گذارند که از جمله آنها می‌توان به نوع پروژه، نوع چوب استفاده شده، نحوه رنگ‌آمیزی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

قیمت اجرای ترموود ایرانی، مناسب‌تر از قیمت اجرای ترموود فنلاندی است؛ از حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود و به بالاتر از 2 میلیون و 600 هزار تومان نیز می‌رسد؛ اما حداقل قیمت نصب ترموود فنلاندی، 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

برای کسب اطلاع دقیق تر از قیمت چوب ترمو فنلاندی و اجرای آن با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید.

خدمات ما

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

بهترین نمایندگی فروش ترموود در لواسان

انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید ترموود در لواسان، مهم‌ترین دغدغه مشتریان این محصول است. شرکت رسپیناوود، بزرگترین عرضه‌کننده ترموود فنلاندی در ایران است؛ البته این شرکت ترموود چوب، علاوه بر فروش چوب ترموود در لواسان، کار فرآوری و تولید را نیز انجام می‌دهد.

شیوه تولید به این صورت است که چوب‌های کاج وارداتی از روسیه را در کوره مخصوص قرار داده و ترمو می‌کنند؛ بنابراین در ادامه نوشتار، هر جا که از ترموود ایرانی نام بردیم، منظورمان چوبی است که صرفاً فرآیند تبدیل شدن به ترموود را در داخل کشور طی کرده است.

کیفیت بالای محصولات، ارائه کلیه خدمات مربوط به نصب و اجرای ترموود، مشتری مداری و اعتمادسازی، مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت رسپیناوو راشین هستند. این مجموعه، علاوه بر این که حدود 10 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ترموود لواسان و سایر مناطق شهر تهران دارد، کلیه مراحل اجرا (از طراحی و رنگ‌آمیزی گرفته تا نصب و کنترل کیفیت نهایی) را نیز بر عهده می‌گیرد.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info