خرید ترموود در فشم

ترموود، نوعی چوب طبیعی است که تحت یک سری فرآیندهای حرارتی قرار گرفته و مقاوم‌سازی شده است. این چوب، دوام بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و برای مصارف مختلفی از جمله نماسازی، دکوراسیون داخلی و ساخت آلاچیق به ‌کار می‌رود.

اگر برایتان سؤال است که برای خرید ترموود در فشم و اجرای آن به زیباترین شکل ممکن به کجا مراجعه کنید، با ما همراه باشید، تا با مجموعه رسپیناوود، محصولات، خدمات و مزایای آن آشنا شوید.

نمایندگی فروش ترموود در فشم

گروه صنعتی رسپیناوود راشین، بزرگترین نمایندگی فروش چوب ترموود در فشم، تهران و مناطق اطراف آن به‌ شمار می‌رود. این مجموعه، بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و اجرای نمای خارجی و داخلی دارد و اجرای سقف پرگولا از سال 1395 بر واردات، تولید و توزیع ترموود تمرکز کرده است. کیفیت محصولات، مشتری مداری و صداقت، مهم‌ترین ویژگی‌های رسپیناوود هستند.

رسپیناوود، علاوه بر این که تنها نماینده رسمی عرضه چوب ترموود فنلاندی محسوب می‌شود، از سال 96 تاکنون، کار فرآوری و تولید چوب ترموود را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این کار به‌واسطه کوره مخصوص تولید چوب ترموود و تجهیزات پیشرفته، تحت نظر افراد متخصص و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

یکی از مسائلی که در هنگام خرید ترمووود در فشم باید به آن توجه کرد، این است که منظور از ترموود ایرانی، چوب‌هایی هستند که به صورت خام، وارد کشور شده و شرکت رسپیناوود، تنها کار فرآوری و ترمو کردن آنها را انجام می‌دهد. به طور معمول مواد خام اولیه این محصولات، چوب درختان کاج وارداتی از کشور روسیه هستند.

شایان ذکر است که شرکت رسپیناوود، علاوه بر فروش ترموود فشم، در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف نیز فعالیت می‌کند؛ به عنوان مثال به طراحی و اجرای انواع نمای چوبی برای خانه‌های مسکونی، ساختمان‌های تجاری و تفریحی، برج‌های مدرن، باغ و ویلا اشاره می‌کنیم.

مزایای خرید ترموود از رسپیناوود

اگر هنوز برایتان سؤال است که چرا برای خرید ترموود در فشم باید از سایت و مجموعه رسپیناوود کمک بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم، مهم‌ترین مزایای این شرکت را مطالعه کنید.

شرکت رسپینا چوب راشین از همان ابتدای فعالیت خود صداقت و مشتری مداری را پیشه کرد؛ به همین دلیل توانست، طی مدت کوتاهی اعتماد خریداران را به دست آورد. با وجود کیفیت بالای چوب و مواد اولیه، همچنین نصب و اجرای ترموود با بالاترین کیفیت، رسپیناوود، محصولات خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کند، تا خیال مشتریان کاملاً راحت باشد.

اولین گامی که باید برای خرید ترموود در فشم بردارید، دریافت راهنمایی برای انتخاب نوع چوب، رنگ آن، همچنین چگونگی طراحی، نصب و اجرای ترموود است. کارشناسان شرکت پرسیناوود به محل مراجعه کرده و با توجه به نوع پروژه، متراژ کار و البته سلیقه مشتری، مشاوره لازم را ارائه می‌دهند.

شرکت رسپینا چوب راشین، همواره تلاش می‌کند، باکیفیت‌ترین محصولات و بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت ممکن ارائه دهد. خدمات این شرکت، کلیه پروژه‌های اجرای ترموود در فشم (نمای ساختمان، پوشاندن کف، ساختمان، استخر و جکوزی، روف گاردن، باغ بام، درب و پنجره و …) را شامل می‌شوند.

محصولات شرکت رسپیناوود

یکی از مواردی که در هنگام خرید ترموود در فشم، توجه شما را جلب می‌کند، تنوع محصولات رسپیناوود است. در ادامه این محصولات را نام می‌بریم:

  • چوب ترموود فنلاندی
  • ترموود ایرانی (فرآوری شده در کوره‌های شرکت رسپیناوود)
  • تایل ترموود (دارای زیره پلاستیکی جهت نصب سریع و آسان)
  • رنگ مخصوص ترموود (که به دو دسته رنگ روغنی مخصوص و رنگ‌های بر پایه آب تقسیم می‌شوند)
  • چوب پلاست (نوعی متریال چوبی متشکل از پی وی سی، گرده رنگ )
  • تایل چمن مصنوعی

قیمت ترموود در فشم

قیمت ترموود در فشم بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می‌گردد. نوع چوب، ابعاد و کاربرد آن بیشترین تاثیر بر قیمت محصول دارند؛ علاوه بر این ایرانی یا خارجی بودن ترموود و درجه کیفی آن بسیار مهم است. طبیعتاً قیمت چوب ترموود درجه یک بالاتر از چوب‌های مشابه درجه دو و درجه سه است.

یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر بر قیمت چوب ترمو فشم، نوع گره چوب است. به عنوان توضیح این مقوله باید اضافه کرد که رگه‌ها یا گره‌های چوب، ممکن است، ساده باشند، یا پیچیدگی‌های زیبایی در آنها مشاهده شود؛ از این رو انواع ترموود به دو دسته گره ساده و گره پروانه‌ای تقسیم می‌شوند. معمولاً قیمت چوب‌های گره پروانه، بالاتر است.

قیمت ترمووود شاخه ای در فشم

یکی دیگر از موارد مؤثر بر قیمت خرید ترموود در فشم، نحوه عرضه محصول است. به طور کلی چوب ترموود به دو صورت الوار شاخه‌ای یا تایل چوبی به فروش می‌رسد. قیمت تایل چوبی، بالاتر است؛ اما در عوض نصب آن راحت، بدون دردسر و کم هزینه است.

شایان ذکر است که به طور معمول، هر شاخه ترموود، متراژی بین 3 تا 4 مترمربع دارد. از این رو می‌توان گفت که قیمت تقریبی یک شاخه چوب ترموود ایرانی بین 1 میلیون تا 5 میلیون تومان است.

قیمت تایل چوبی ایرانی نیز از حدود 630 هزار تومان شروع شده و به بالای 1 میلیون تومان به ازای هر مترمربع می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز ترموچوب شاخه ای می توانید با کارشناسان رسپیناوود در ارتباط باشید.

قیمت ترموود استخر در فشم

همان طور که پیشتر توضیح داده شد، یکی از شاخصه‌های مؤثر بر قیمت خرید ترموود در فشم، کاربرد آن است؛ به عنوان مثال در اینجا از ترموود مناسب برای استخر نام می‌بریم. از آنجا که این گروه از چوب‌ها باید مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشند، حداقل ضخامت آنها 19 میل است و با استفاده از رنگ روغنی، رنگ‌آمیزی می‌شوند.

قیمت تقریبی ترموود استخری 19 میل را می‌توان حدودا بین 600 تا 650 هزار تومان برآورد کرد؛ البته عوامل زیادی از جمله نوسان نرخ ارز می‌توانند، این قیمت‌ها را تغییر دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز ترموچوب استخر می توانید با کارشناسان رسپیناوود در ارتباط باشید.

خدمات ما

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

نمایندگی خرید و فروش انواع چوب ترموود

مجموعه رسپینا چوب از سال 1395 فعالیت خود را با هدف تلاش و همت ، اعتماد و رضایت مشتری ، ارائه خدمات با کیفیتی متمایز و حفظ رابطه بلند مدت، شروع به کارنمود.

رسپینا چوب با بکارگیری نیروهای مجرب و معتمد و با سابقه موفق، توانسته نیازهای مشتریان را جلب نموده و همچنین با داشتن تجربه های متعددی در سطوح مختلف و ایجاد حس رضایتمندی در بین مشتریان توانسته این افتخار را داشته باشد تا جزء یکی از برترین ها در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی باشد.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info