خرید ترموود در شهریار

برای خرید ترموود در شهریار به کجا مراجعه کنیم؟ نصب و اجرای ترموود را به دست چه کسی بسپاریم؟ چگونه از کیفیت چوب ترموود مطمئن شویم؟ اینها بخشی از سؤالات رایجی هستند که توسط متقضیان خرید ترمووود در شهریار پرسیده می‌شوند؛ از این رو در این مقاله به معرفی مختصر متریال، توضیحاتی درباره بهترین مرکز فروش ترموود شهریار میپردازیم.

ترموود فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی

همان گونه که از نام محصول مشخص است، از کشور فنلاند وارد می‌شود. ترموود فنلاندی، باکیفیت‌ترین نوع ترموود است و از هر نظر عالی به نظر می‌رسد.

ترموود ایرانی

برای تولید ترموود ایرانی در شرکت رسپیناوود، چوب‌های خام از کشور روسیه وارد شده، با استفاده از کوره و پس از گذراندن سایر مراحل، به چوب ترموود تبدیل می‌شوند. 

رنگ ترموود

با توجه به جایگاه ترموود در دکوراسیون داخلی و خارجی، مجموعه رسپیناوود تلاش می‌کند، محصولات خود را با تنوع قابل قبولی از نظر رنگ ارائه دهد. رنگ‌آمیزی چوب‌های ترموود، طی دو مرحله و به فاصله 24ساعت نه تنها زیبایی آن را دوچندان می‌کند؛ بلکه طی این پروسه، چوب ترموود، کاملاً ضد آب می‌شود.

تایل ترموود

در هنگام خرید ترموود در شهریار، می‌توان الوار یا تایل چوب را سفارش داد. تفاوت این دو آن است که اجرای الوار ترموود به زیرسازی نیاز دارد که تا حدودی دشوار و زمان‌بر است؛ در حالی که نصب تایل ترموود، بسیار راحت می‌باشد؛ این تایل‌ها دارای زیره پلاستیکی بوده و نصب آنها نیاز به زیرسازی ندارد.

چوب پلاست

چوب پلاست را می‌توان به طور خلاصه، محصولی ترکیبی از پی وی سی و گرده رنگ دانست. این محصول در مقایسه با ترموود، قیمت ارزان‌تری دارد؛ اما از نظر کیفیت و دوام نیز به خوبی چوب ترموود نیست و در مواجهه با عوامل محیطی، دچار انبساط یا انقباض می‌گردد. در هر حال برخی مشتریان بنا بر دلایلی ترجیح می‌دهند، از این نوع چوب استفاده کنند.

تایل چمن مصنوعی

برخی متقاضیان خرید ترموود در شهریار، کار طراحی و اجرا را به طور کامل به رسپیناوود می‌سپارند؛ به همین دلیل شرکت، در راستای جلب رضایت مشتریان خود، فروش و اجرای تایل چمن مصنوعی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تایل‌ها، ظاهری شبیه به چمن طبیعی دارند، اما از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند.

کاربرد چوب ترموود

طی کردن مراحل بیان شده در قسمت قبل باعث افزایش استحکام و مقاومت چوب در شرایط اقلیمی مختلف می‌گردد. ترموود در مواجهه با برف و باران، همچنین نور آفتاب و تغییرات دمایی به خوبی دوام می‌آورد؛ به همین علت در نمای خارجی ساختمان‌ها کاربرد دارد؛ البته در دکوراسیون داخلی نیز به میزان بالایی از آن استفاده می‌شود.

از دیگر مصارف ترموود می‌توان به ساخت آلاچیق، روف گاردن، فلاور باکس، کفپوش و دیوارپوش، پوشاندن کف استخر و سونا و تولید برخی مصنوعات چوبی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان اشاره کرد. مزیت به کار بردن ترموود برای این موارد آن است که محصولی کاملاً بهداشتی، سازگار با محیط زیست، ضد قارچ و حشره محسوب می‌شود.

خدمات ما

مراحل ساخت چوب ترموود

ترموود را می‌توان نوعی چوب فرآوری شده و در عین حال طبیعی دانست؛ زیرا اولاً تحت تأثیر عملیات مکانیزمی قرار گرفته، از نظر ساختار و ویژگی‌ها، با چوب خام، تفاوت اساسی دارد؛ دوم در پروسه آماده‌سازی آن از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود. فرآیند تولید چوب ترموود را می‌توان به سه مرحله خشک کردن تحت دمای بالا، عملیات حرارتی و خنک کردن تقسیم نمود. برای به دست آوردن چنین محصولی، از کوره‌های مخصوصی استفاده می‌شود. در این کوره‌ها چوب، تحت تأثیر بخار آب با دمای بین 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد قرار می‌گیرد؛ سپس وارد قسمت مولدر شده، بافت آن صیقل خورده و به ابعاد گوناگون برش می‌خورد.

مزایای خرید ترموود از سایت رسپیناوود

همان طور که پیشتر توضیح داده شد، بهترین راه برای خرید ترموود در شهریار، مراجعه به سایت رسپیناوود است. در ادامه مهم‌ترین مزایای خرید از این شرکت آمده‌اند.

ترموود رسپیناوود، طبق استانداردهای جهانی تولید شده، طول عمر بالایی دارد و تا سال‌ها بدون تغییر باقی می‌ماند.

در شرکت رسپیناوود، کلیه مراحل نصب و اجرای ترموود، تحت نظارت دقیق انجام می‌گیرد. کنترل کیفیت نیز طی مراحل مختلف، توسط مهندسان شرکت انجام می‌شود.

مجموعه رسپیناوود، محصولات و خدمات خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کند؛ بنابراین از بابت کیفیت محصول، کاملاً خیالتان راحت باشد.

 

کلیه راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید ترموود، انتخاب نوع و ابعاد چوب، انتخاب رنگ و مواردی از این قبیل، پیش از خرید محصول، توسط شرکت به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

مجموعه رسپیناوود، همواره تلاش می‌کند، محصولات خود را با قیمتی مناسب تر از بازار در اختیار مشتریان قرار دهد.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت چوب ترموود در شهریار

قیمت چوب ترمو شهریار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها ابعاد و ضخامت چوب است؛ همچنین نوع ترموود، کاربرد و محل تولید نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند؛ به‌عنوان مثال قیمت ترموود استخر در شهریار با قیمت ترموود آلاچیق متفاوت است.

نمایندگی فروش ترموود در شهریار

در پاسخ به پرسش مطرح شده در ابتدای این مقاله، قصد داریم، شرکت رسپینا چوب راشین را به عنوان بهترین نمایندگی فروش چوب ترموود در شهریار معرفی کنیم. این شرکت،  10 سال سابقه درخشان در حوزه فروش و اجرای ترموود دارد و طی این مدت توانسته است، رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

عرضه محصولات باکیفیت، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف توسط نیروهای متخصص و قیمت مناسب محصولات و خدمات از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه رسپیناوود به شمار می‌روند. نکته قابل ذکر این است که پیش از خرید ترموود در شهریار و سایر مناطق استان تهران می‌توانید، به سایت رسپیناوود مراجعه کرده و اطلاعاتی در خصوص محصولات، خدمات، همچنین پرو‌‌ژه‌های انجام شده توسط شرکت به دست آورید.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info