خرید ترموود در سوهانک

آیا به دنبال کفپوش و دیوارپوش با کیفیت برای منزل خود در سوهانک می‌گردید؟ این مقاله قطعا به شما کمک خواهد‌کرد تا بهترین خرید را برای ترموود در ولنجک داشته باشید.

چوب ترمووود به سبب ویژگی هایی مانند دوام، پایداری و لوکس بودن خود طرفداران زیادی را پیدا کرده‌است. دیدن ظاهر زیبا و چشمگیر در کنار اطلاع از قیمت مناسب آن در این مقاله شما هم ترغیب به خرید چوب ترموود در سوهانک خواهید شد.

کاربرد ترمووود

کاربرد ترمووود

چوب ترمووود چوب طبیعی است که با روش های حرارتی پیشرفته از دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایر چوب ها برخوردار است. همین مسئله باعث شده تا برای کاربردهای مختلفی ایده‌آل باشد. در ادامه به مهم ترین کاربردهای چوب ترموود خواهیم پرداخت.

استفاده به عنوان کفپوش

اولین کاربرد ترموود در دکوراسیون منزل استفاده از آن به‌عنوان کفپوش است. چوب ترمو به دلیل ماهیت متخلخل خود، هنگام راه رفتن روی‌آن حداقل صدا را تولید می.کند و به این ترتیب آرامش شما را تضمین می‌نماید. اگر قصد خرید ترموود کف در سوهانک را دارید، نکته ای که باید در نگهداری آن رعایت کنید، این است که آن را با آب و برس نرم بشویید. فقط با رعایت همین نکته ساده خواهید دید که چوب ترموود ظاهر زیبای خود را حفظ می‌کند و برای سال‌ها در شرایط خوبی باقی می‌ماند. زیبایی، دوام و ماندگاری افراد زیادی را ترغیب به خرید کفپوش ترموود در سوهانک می‌کند.

استفاده به عنوان کفپوش

استفاده از ترمو وود در سونا، روف گاردن، حمام و تراس

از چوب ترموود می توان برای سونا، روف گاردن، حمام و تراس هم استفاده کرد. دلیل آن‌هم این است که ترموود عایق رطوبت است. بنابراین با‌خیال راحت می‌توان از آن برای این گونه محیط‌ها که در معرض بخار آب یا باران و برف هستند، استفاده نمود.

قیمت ترموود تراس در سوهانک با این که در مراحل تولید آن میزان جذب رطوبت، به حداقل میزان خود می رسد، ولی چون در تولید آن هیچ ماده شیمیایی به کار نمی‌رود، قیمت هنگفتی نیست.

ساخت وسایل چوبی خانه

یکی از کاربردهایی که می‌توان شما را به خرید ترموود در سوهانک ترغیب کند، استفاده از این چوب برای ساخت وسایل چوبی نظیر مبلمان، میز عسلی، کتابخانه، گلدان و… است. این وسایل اگر با چوب ترموود ساخته شوند، در کنار ظاهر زیبا و جذابی که دارند، کیفیت بالای آن باعث می‌شود تا طول عمر زیادی هم داشته باشند.

 کاربرد ترموود در دیوار

کاربرد دیگری که چوب ترموود در دکوراسیون منزل دارد، استفاده از آن برای پوشش دیوار است. این چوب با ظرافت و زیبایی که دارد، ظاهر چشم نوازی را برای نمای داخلی ساختمان شما به ارمغان می آورد. اگر به‌دنبال اطلاع از قیمت چوب ترمو دیوار در سوهانک هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

نمای ساختمان با ترموود

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که چوب ترموود دارد، استفاده از آن برای نمای ساختمان است. ظاهر زیبا و مدرنی که این متریال چوبی برای نمای ساختمان ایجاد می‌کند، باعث شده تا خرید ترموود نما در سوهانک با استقبال خوبی رو‌به‌ رو شود.

اگر برای نمای ساختمانتان تنها به زیبایی ظاهری اهمیت نمی‌دهید و به‌دنبال یک متریال با کیفیت هستید کهدر برابر عواملی مانند سرما، گرما و رطوبت مقاوم باشد و بتواند، گرمای داخل را تثبیت کند، پیشنهاد ما به شما خرید چوب نما ترموود سوهانک است.

خدمات ما

قیمت چوب ترموود سوهانک

بی‌شک مزایا و کاربردهای فراوانی که ترموود دارد، باعث شده تا افراد زیادی به دنبال خرید آن باشند. مسئله ای که پیش از خرید برای همه ما حائز اهمیت است، اطلاع از قیمت آن است. اگر بخواهیم، قیمت هر متر مربع ترموود در سوهانک را با هر نوع چوب سخت دیگری مقایسه کنیم، بی شک به این نتیجه خواهیم رسید که چوب ترموود از همه آنها ارزان‌تر است. مهم‌ترین دلیل مقرون به صرفه بودن خرید ترموود در سوهانک این است که در تولید آن هیچ ماده شیمیایی دخیل نیست. در هنگام خرید ترموود در سوهانک توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می تواند، روی قیمت آن اثر بگذارد. عواملی نظیر نوع ترمووود، نوع و کلاس الوار بکار رفته در ساخت آن، برند، ابعاد و اندازه و ضخامت چوب ترموود.

قیمت چوب ترموود سوهانک

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت ترمووود فنلاندی در سوهانک

ترموود فنلاندی در میان انواع چوب ترموود بیشترین کیفیت را دارد. عمر ترموود های فنلاندی نسبت به دیگر نمونه های ترمووود بیشتر است و احتمال فرسایش و پوسیدگی بسیار کم است. با این حساب طبیعی است که قیمت آن هم در مقایسه با نمونه های مشابه خود بالاتر باشد. اگر به‌دنبال خرید چوب نما ترموود در سوهانک هستید و هیچ‌گونه محدودیت بودجه ای ندارید، در انتخاب ترموود فنلاندی ذره ای تردید نداشته باشید.

قیمت ترمووود ایرانی در سوهانک

اگر به‌دنبال خرید الوار ترموود در سوهانک هستید و مهم‌ ترین ملاکتان در خرید قیمت است و کیفیت جزو ملاک های بعدیتان است، توصیه ما به شما خرید ترموود ایرانی است.  البته این مسئله به این معنا نیست که ترموود ایرانی کیفیت ضعیفی دارد. تنها نشان دهنده این است که ترموود ایرانی از نظر کیفیت در سطح پایین تری در مقایسه با نمونه فنلاندی آن قرار دارد. با این حساب خرید ترموود ایرانی مقرون به صرفه تر است.

چرا خرید ترموود را از رسپيناوود انجام دهیم؟

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه نصب و فروش انواع چوب ترمو در سوهانک و همچنین با ارائه محصولات و خدمات ارزان قیمت و با کیفیت بالا، یکی از شناخته شده ترین و مورد اعتماد ترین شرکت ترموود چوب می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید ترموود ارزان سوهانک هستید، با خیالی آسوده می‌توانید، به این مجموعه اعتماد کنید.

مزیت دیگری که انتخاب رسپیناوود برای خرید ترموود در سوهانک دارد، این است که این مجموعه پس از انجام و اتمام کار، یک گارانتی به مدت ۱۰ سال می‌دهد تا مشتری مطمئن شود چوب ترموودی که برایشان نصب شده دارای اصالت کامل و کیفیت بالا میباشد. علاوه بر اینها، این گارانتی ده ساله نشان دهنده صداقت و اطمینان از کار تیم رسپپیناوود میباشد تا اگر زمانی مشکل یا خرابی برای ترموود شما پیش آمد ما با هزینه خود آن مشکل را برطرف خواهیم کرد.

ترموود فنلاندی، ترموود ایرانی، چوب پلاست و تایل چوبی از جمله محصولاتی است که توسط این تیم نام آشنا به فروش می رسد. این مجموعه همچنین امکان خرید اینترنتی چوب ترموود در سوهانک را هم مهیا نموده است. شما به راحتی می‌توانید به سایت رسپیناوود مراجعه کنید و ضمن مقایسه قیمت پروفیل ترموود در سوهانک با چند کلیک نسبت به خرید آن اقدام کنید.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info