خرید ترموود در زعفرانیه

ترموود، محصولی بر پایه چوب طبیعی است که طی گذراندن یک سری پروسه‌های حرارتی، خواص فیزیکی و شیمیایی آن بهبود یافته اند. این چوب در مقایسه با چوب خام، مرغوبیت بالاتری دارد، در شرایط جوی مختلف دوام آورده و تحت تاثیر برف و باران یا نور آفتاب، فرسوده و ترک خورده نمی‌گردد.

به همین دلیل کاربرد زیادی در اجرای نمای ساختمان، ساخت آلاچیق، باغ بام، روف گاردن و البته دکوراسیون داخلی دارد. اگر قصد خرید ترموود در زعفرانیه را دارید و به دنبال مجموعه ای هستید که بهترین محصولات و خدمات را با تضمین کیفیت در اختیارتان قرار دهد، به جای درستی آمده‌اید.

در ادامه بهترین نمایندگی و شرکت ترموود در زعفرانیه را معرفی نموده؛ شما را با محصولات، خدمات و مزایای آن آشنا می‌کنیم.

نحوه تولید ترموود در شرکت رسپیناوود

شرکت رسپیناوود، برای تولید ترموود، از کوره‌های مخصوص ترمو کردن چوب استفاده می‌کند. روش کار به این صورت است که چوب‌های طبیعی و خام  درختان کاج از کشور روسیه وارد شده و پس از برش اولیه در کوره قرار می‌گیرند.

لازم به توضیح است که در مرحله اول تولید، چوب‌های خام تحت بخار آب با دمای 100 تا 120 درجه سانتی گراد قرار گرفته، تا رطوبت و اسید اضافه آنها از بین برود. سپس در دومین و مهم‌ترین مرحله، دمای بخار آب درون کوره، به 180 تا 200 درجه سانتی گراد می‌رسد. در نهایت، چوب‌ها در دمای پایین خنک می‌شوند.

فرآیند ترمو کردن چوب، تا حدودی وقت گیر است؛ اما در عوض محصول به دست آمده از نظر ساختار سلولزی تغییر کرده، رطوبت اضافه آن از بین رفته و کلیه حشرات و قارچ‌ها و باکتری‌های مضر خود را از دست داده است. به همین علت چوب ترموود، نسبت به چوب خام، مرغوب‌تر است، به راحتی مستهلک نمی‌شود و از نفوذ حشرات و کپک نیز در امان می‌باشد.

ناگفته نماند که چوب خارج شده از کوره، در مرحله مولدر، تحت فرآیند صاف و صیقلی شدن قرار گرفته، با در نظر گرفتن مصارف گوناگون، در اندازه‌های استاندارد و با ضخامت های مختلف برش می‌خورد؛ در نهایت برای رنگ آمیزی و نصب آماده می گردد.

مزایای خرید ترمووود در زعفرانیه از طریق سایت رسپیناوود

اگر هنوز متقاعد نشده‌اید که چرا از نظر ما بهترین روش خرید ترموود در زعفرانیه، مراجعه به سایت و مجموعه رسپیناوود است، حتما مزایایی را که در ادامه می‌آیند، مطالعه کنید.

انتخاب نوع چوب، سایز، ضخامت و رنگ آن از جمله دغدغه های خریداران ترموود است. یکی از مزایای شرکت رسپیناوود، ارائه مشاوره در خصوص این موارد به صورت رایگان می‌باشد. کارشناسان مجرب رسپینا چوب راشین به محل اعزام شده و بر حسب نوع پروژه، راهنمای‌های لازم را عرضه می‌کنند؛ علاوه بر این هزینه نصب و اجرا بر اساس متراژ مورد نیاز برآورد شده و پیش فاکتور معتبر و مهر شده برای مشتری ارسال می‌گردد.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ترموود در زعفرانیه به واسطه شرکت رسپیناوود، این است که مجموعه فوق مشتری مداری را در دستور کار خود قرار داده و جهت اطمینان خاطر خریداران، کلیه محصولات و خدمات اجرایی خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کند. در طول این مدت اگر مشکلی برای ترموود نصب شده پیش آید، شرکت با هزینه خود آن را جبران می‌کند. هر چند که تا کنون چنین موردی گزارش نشده است.

مجموعه رسپیناوود، علاوه بر فروش انواع ترموود فنلاندی و ایرانی، برخی مصنوعات مشابه و محصولات جانبی را نیز عرضه می‌کند؛ همچنین کار طراحی، رنگ آمیزی چوب، نصب، اجرا و خدمات پس از فروش را نیز بر عهده می گیرد.

نظارت دقیق و کنترل کیفی پروژه اجرایی، توسط مهندسان مجرب شرکت در مراحل مختلف انجام می‌شود، تا خیال مشتری از هر لحاظ راحت باشد.

محصولات مجموعه رسپیناوود

محصولات مجموعه رسپیناوود

همان گونه که پیشتر اشاره شد، یکی از مزایای خرید ترموود در زعفرانیه از طریق شرکت رسپیناوود، تنوع جالب توجه محصولات است. اصلی‌ترین محصولات عرضه شده توسط مجموعه رسپیناوود عبارتند از:

ترموود فنلاندی:

محصولی وارداتی از کشور فنلاند که مرغوب‌ترین نوع ترموود در جهان به شمار می‌رود.

ترموود ایرانی:

منظور همان چوب های خارجی روسی هستند که صرفاً کار فرآوری و ترمو کردن آنها توسط شرکت رس‍‍‍پیناوود انجام می‌شود.

تایل ترموود:

برخلاف الوار معمولی ترموود، نصب تایل چوبی نیاز به زیرسازی ندارد؛ زیرا دارای زیره پلاستیکی است.

چوب پلاست:

متریالی متشکل از پی وی سی و گرده رنگ که نسبت به ترموود، کیفیت پایین و قیمت ارزانی دارد.

رنگ ترموود:

چوب‌های ترموود، قبل از نصب، رنگ آمیزی می‌شوند؛ تا علاوه بر بهبود زیبایی ظاهری، مقاومت آنها در برابر رطوبت و اشعه ماورای بنفش خورشید افزایش یابد. برای این کار از رنگ‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که از نوع روغنی یا بر پایه آب هستند.

تایل چمن مصنوعی:

تایل‌های آماده نصبی که از نظر ظاهری مشابه چمن طبیعی هستند؛ اما با الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند.

خدمات ما

قیمت ترمووود در زعفرانیه تهران

قیمت فروش ترموود زعفرانیه نیز تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد؛ به عنوان مثال قیمت چوب ترمو فنلاندی در زعفرانیه، بالاتر از قیمت محصول مشابه ایرانی در این منطقه از شهر تهران است. علاوه بر کشور تولیدکننده، مشخصات ظاهری، کاربرد، درجه مرغوبیت و نحوه عرضه نیز بر قیمت ترموود در زعفرانیه تاثیر می‌گذارند؛ به عنوان مثالی دیگر قیمت ترموود استخر در زعفرانیه با قیمت ترموود دکوراسیون داخلی متفاوت است.

قیمت ترمووود در زعفرانیه تهران

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت ترمووود شاخه ای در زعفرانیه

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت چوب ترمو زعفرانیه این است که محصول نام برده به صورت تایل عرضه شود، یا در قالب شاخه‌های 3 تا 4 متری. معمولاً قیمت تایل چوبی، بالاتر است؛ اما در عوض هزینه نصب آن کمتر می‌باشد.

نمایندگی فروش ترموود در زعفرانیه

شرکت رسپینا چوب راشین (رسپیناوود) بیش از 10 سال است که در زمینه طراحی و اجرای سازه‌های چوبی فعالیت می‌کند. از سال 1395 این شرکت بر واردات، تولید و فروش چوب ترموود تمرکز کرده است. در طی این مدت پروژه‌های مختلفی (از دکوراسیون داخلی گرفته تا استخر و جکوزی) را با موفقیت به انجام رسانده و توانسته است، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

علت معرفی رسپیناوود به عنوان بهترین مرکز فروش چوب ترموود در زعفرانیه، کیفیت و تنوع محصولات، همچنین اجرای پروژه‌های متنوع به بهترین و زیباترین شکل ممکن است. استفاده از تجهیزات مدرن برای تولید ترموود، همچنین بهره گیری از طراحان و نیروهای متخصص از دیگر ویژگی‌های مجموعه رسپیناوود به شمار می‌روند.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info