خرید ترموود در دماوند

خرید ترموود در دماوند، عبارتی است که این روزها به میزان بالایی جستجو می‌شود. علت این مسئله را باید در ماهیت و ویژگی‌های ترموود جستجو کرد. این محصول، نوعی چوب فرآوری شده به روش کاملاً طبیعی است که طی مکانیسم‌های خاصی مقاوم‌سازی شده و استحکام بالایی دارد.

اگر سؤالاتی از قبیل قیمت چوب ترموود دماوند چقدر است؛ یا ترموود را از کجا بخریم، ذهن شما را مشغول کرده است، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، تا ضمن گرفتن پاسخ سؤالات خود با این متریال بی‌نظیر بیشتر آشنا شوید.

روش تولید چوب ترموود

تولید چوب ترموود

شیوه کار به این صورت است که چوب‌های خام وارداتی از روسیه (معمولاً چوب درختان کاج) در کوره مخصوص چوب ترموود و تحت بخار آب با دمای بین 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد قرار می‌گیرند؛ سپس وارد مرحله مولدر شده، صاف و صیقلی می‌گردند؛ در ابعاد گوناگون برش خورده و برای نصب آماده می‌شوند.

قرار گرفتن چوب در دماهای مختلف و طی کردن سه مرحله خشک کردن، عملیات حرارتی و خنک کردن، باعث می‌شود که ترموود، مقاومت بالایی در برابر آب، گرما، سرما، نور آفتاب و سایر عوامل آسیب‌زا داشته باشد؛ به‌علاوه، این چوب، ضد قارچ و حشره و سازگار با محیط زیست است.

خدمات شرکت رسپیناوود در دماوند

فروش انواع چوب ترموود و چوب پلاست

همان طور که گفتیم، این شرکت بیش از 10 سال است که در زمینه واردات، تولید و فروش بهترین چوب‌های مقاوم‌سازی شده فعالیت می‌کند.

رنگ‌آمیزی چوب ترموود

رنگ‌آمیزی چوب، یکی دیگر از خدمات شرکت رسپیناوود است که امکان سفارش آن در هنگام خرید ترموود در دماوند وجود دارد. بسته به نوع پروژه (فضای داخلی یا فضای باز) از رنگ‌های بر پایه آب یا رنگ‌های روغنی مخصوص چوب ترموود استفاده می‌شود.

تفاوت ترموود با چوب پلاست

چوب پلاست ، در گروه محصولات سایت رسپیناوود قرار گرفته و در کنار چوب ترموود به فروش می‌رسد. نکته شایان ذکر این است که این دو محصول، تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند.

ماده اولیه ترموود، چوب طبیعی خام است؛ این چوب بدون کمک مواد شیمیایی و توسط کوره مخصوص، طی چند مرحله فرآوری می‌شود. در حالی که چوب پلاست از ترکیب پی وی سی، گرده رنگ و یک سری مواد افزودنی دیگر حاصل شده است.

همان طور که می‌دانیم، ترموود، بسیار بادوام و مقاوم است؛ در مواجهه با عواملی مثل گرما، سرما، برف، باران و نور شدید آفتاب، پوسیده نشده و تغییر ماهیت نمی‌دهد؛ اما چوب پلاست این گونه نیست و در برابر تغییرات دمایی، دچار انبساط یا انقباض می‌گردد.

شایان ذکر است که قیمت ترموود به مراتب بالاتر از قیمت چوب پلاست است؛ در عوض طول عمر بالایی دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بازسازی خواهد شد؛ اما در هر صورت برخی افراد بنا بر دلایلی ترجیح می‌دهند، از چوب پلاست استفاده کنند.

تایل ترموود چیست؟

یکی از چالش‌هایی که احتمالاً در هنگام خرید ترموود در دماوند یا سایر شهرها با آن مواجه می‌شوید، انتخاب ترموود الوار یا تایل ترموود است. جهت توضیح این دو مفهوم باید گفت که برای نصب و اجرای الوار چوب، محل مورد نظر با استفاده از موادی مثل سیمان یا آهن زیرسازی می‌شود. انجام این کار، ضروری، اما دشوار، وقت‌گیر و البته هزینه‌بر است؛ در حالی که نصب تایل ترموود، نیاز به زیرسازی ندارد.

هر پروفیل تایل ترموود، از تعدادی چوب هم‌اندازه و یکدست تشکیل شده است. وجود زیره پلاستیکی، باعث می‌شود که نصب و اجرای این چوب‌ها بسیار راحت باشد. نکته قابل ذکر این است که در زمان خرید ترمووود در دماوند، کارشناسان مجموعه رسپیناوود، شما را در خصوص انتخاب تایل یا الوار شاخه‌ای ترموود راهنمایی خواهند کرد.

خدمات ما

انواع کاربرد های چوب ترموود در دماوند

  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نماهای چوبی برای انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و برج‌ها
  • تولید و عرضه انواع مصنوعات چوبی مانند فلاورباکس یا گلدان چوبی
  • طراحی و ساخت آلاچیق
  • طراحی و اجرای باغ بام و روف گاردن
  • اجرای چوب ترموود در استخر، سونا و جکوزی

 

انواع کاربرد های چوب ترموود در دماوند

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت چوب ترموود در دماوند

یکی از سؤالاتی که در زمان خرید ترموود در دماوند مطرح می‌شود، این است که قیمت چوب ترموود ایرانی چقدر است؟ در پاسخ باید گفت که اصولاً چوب‌های عرضه شده در مجموعه رسپیناوود و سایر مراکز مشابه ایرانی نیستند.

اما رسپیناوود، جزء معدود شرکت‌هایی است که چوب‌های خام وارداتی از روسیه را به‌واسطه کوره مخصوص، به چوب رسپیناوود تبدیل می‌کند. قیمت این چوب‌ها به مراتب مناسب‌تر از ترموود فنلاندی است و در عین حال از نظر کیفیت با آن برابری می‌کنند.

با توجه به آنچه در بالا بیان شد، منظور ما از ترموود ایرانی، همان چوب‌ وارداتی است که پروسه نهایی تبدیل خود را در داخل کشور و تحت نظر کارشناسان شرکت رسپینا چوب راشین طی کرده‌ است.

نمایندگی فروش ترموود در دماوند

شرکت رسپیناوود راشین، بهترین نمایندگی فروش چوب ترموود در دماوند است. این شرکت، بیش از 10 سال سابقه فعالیت درخشان دارد و از سال 1395، در زمینه واردات و فروش ترموود فنلاندی فعالیت کرده است. علاوه بر این، چندین سال است که کار تولید ترموود را انجام می‌دهد.

علت معرفی شرکت رسپیناوود، به‌عنوان نمایندگی برتر فروش ترموود دماوند، درجه بالای مرغوبیت محصولات و اجرای پرو‌ژه‌های مختلف تحت نظارت دقیق مهندسان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است.

خدمات این شرکت در اسرع وقت، همراه با پشتیبانی پس از فروش ارائه می‌گردند؛ همچنین جهت جلب رضایت مشتریان، رسپیناوود، محصولات و خدمات خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کند.

یکی دیگر از مزایای نمایندگی معرفی شده، امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید است. کارشناسان مجموعه، شما را در خصوص انتخاب نوع ترموود، ابعاد، متراژ و رنگ آن راهنمایی خواهند کرد.

روش سفارش و خرید ترموود در دماوند یا هر منطقه دیگری، به این صورت است که مطابق نظر مشتری، کارشناس، به محل اعزام شده، با توجه به شرایط پروژه، مشاوره لازم را ارائه می‌دهد. در مرحله بعد و با تایید مدیریت شرکت، پیش فاکتور مهر شده، برای کارفرما ارسال می‌گردد.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info