خرید ترموود در جردن

اگر به فکر بازسازی و تحولی در دکوراسیون داخلی منزل یا شرکت خود هستید احتمالا به خرید ترموود در جردن فکر کرده اید. 

قیمت ترمودد شاید نسبت به برخی دیگر از مصالح ساختمانی بالاتر باشد اما در عوض مزایای زیادی دارد که با سایر مصالح ساختمانی اصلا قابل قیاس نمی‌باشد. اگر قصد خرید ترموود در جردن را دارید حتما ادامه این مقاله از رسپیناوود را دنبال کنید تا با این متریال زیبا بیشتر آشنا شوید.

مزایای خرید چوب ترموود در جردن

مزایا خرید چوب ترموود در جردن
  • مقاوم در برابر انواع حشرات مزاحم و جلوگیری از رشد کپک و قارچ در بافت چوب
  • مقاوم در برابر افزایش یا کاهش شدید دما
  • وزن سبک و استفاده بسیار راحت
  • عدم پوسیدگی یا خرابی در برابر نور آفتاب و رطوبت هوا
  • انعطاف پذیری خوب که از شکستگی در برابر انواع ضربات جلوگیری می‌کند.
  • نمای شیک و زیبایی که تا سالیان سال جلوه خود را حفظ می‌کند و قدیمی نمی‌شود.
  • شست و شو و نگهداری آسان
  • قابلیت نصب راحت
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید آن و سازگاری با محیط زیست
  • قابلیت رنگ پذیری
  • داشتن ابعاد، طرح و رنگ متنوع
  • قابلیت بازیافت
  • طول عمر بالا و ماندگاری
  • بدون حساسیت و آلرژی
  • ثبات ابعادی
  • فاقد رزین
  • عایق صوتی

کاربرد ترموود

کاربرد ترموود

یکی از محبوب ترین کاربردهای چوب ترموود استفاده از آن برای نمای ساختمان است. این چوب با ظرافت و زیبایی که دارد، ظاهر چشم نوازی را برای نمای ساختمان شما به ارمغان می آورد و به همین دلیل است که خرید ترموود نما درجردن با استقبال خوبی روبه‌رو شده است‌.

از دیگر مزیت‌های خرید چوب نما ترموود جردنمی‌توان به مقاومت در مقابل اشعه مضرuvآفتاب، مقاومت در برابر رطوبت، آب و باران، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و آسیب‌های محیطی اشاره نمود.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید چوب نما ترموود درجردن توجه به ضخامت و سایز ترموود است. چوب ترموود در ابعاد و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شود. حداقل ضخامت ترموود استفاده شده برای نمای ساختمان ۱۶ mm  است. غالبا ضخامت ۱۶ میلی متر با عرض  ۹۲ میلی متر عرضه می شود.‌

یکی از کاربردهای مهم چوب ترموود استفاده از آن به عنوان کف‌پوش نقاط مختلف ساختمان است. کف‌پوش ترموود زیبایی فوق العاده ای دارد و نشانه ای از حضور طبیعت در خانه است. که به راحتی هم با سایر وسایل خانه هماهنگ می شود و می‌تواند هارمونی جذابی ایجاد کند.

یکی دیگر از مزایای خرید کفپوش ترموود در جردن این است که عایق صوت و حرارت می‌باشد. برای ساخت کفپوش ترموود می‌توان از دو نوع محصول تایل ترموود و الوار ترموود استفاده کرد. قیمت خرید ترموود کف در جردن بر اساس چوبی که برای ساخت آن ها استفاده شده و همچنین ضخامتی که دارند، تعیین می شود.

استفاده از چوب ضد آب ترموود به عنوان دیوار پوش، یک راه حل برای زیبا تر کردن فضای خانه است.امروزه خرید ترموود در جردن برای ساخت دیوارپوش بسیار رواج یافته است و علت آن مقاومت بالای ترموود در برابر حشرات، قارچ ها، کپک ها و موریانه می‌باشد. همچنین، تنوع رنگ بالا و ثبات ظاهری دیوارپوش ترموود از دیگر مزایای آن می‌باشد.

از دیوارپوش ترموود در قسمت‌های مختلف خانه مانند پشت تلویزیون، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و… می‌توان استفاده کرد. قیمت چوب ترمو دیوار در جردن به دلیل نوسان در بازار ارز ثابت و مشخص نمی‌باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت چوب ترموود جردن می‌توان به کیفیت و نوع ترموود، ضخامت ترموود و ابعاد دیوار اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت هر متر مربع ترموود  در جردن باید از عرضه کنندگان معتبر تحقیق کنید تا بتوانید چوب ترمو در جردن را با قیمت مناسب ولی کیفیت بالا تهیه کنید.

از چوب ترموود به دلیل دوام بالا و مقاومت در برابر پوسیدگی برای تراس استفاده می‌شود که تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان دارد.

 قیمت ترموود تراس در جردن بسیار متنوع است و با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان، با کیفیت های متفاوت در دسترس است.

چوب ترمودد استخری به دلیل عایق بودن در برابر رطوبت بهترین گزینه برای پوشش‌دهی اتاقک سونا خشک ، استخر، حمام و … می‌باشد. القای حرارتی پایین و پایداری بالای این محصول آن را برای استفاده در محیط‌های گرم و مرطوب مناسب کرده. علاوه بر این ترمودد از آنجایی که بهداشتی و بدون رزین است برای محیط‌های بهداشتی مانند حمام، سونا و استخر از آن استفاده می‌شود.

یک نمونه از بیشترین کاربرد های چوب ترمو در دکوراسیون داخلی، استفاده از آن در سقف منزل است. سقف ترموود علاوه بر جلوه زیبایی که به ساختمان می‌دهد، در برابر رطوبت مقاوم است و یک عایق حرارتی می‌باشد. عایق حرارتی به این معناست که مانع از نفوذ سرما یا گرما به داخل ساختمان می‌شود که این یک مزیت بزرگ برای خرید الوار ترموود در جردن است.

شرکت رسپینا چوب راشین با توجه به شناخت نیازهای عمومی هموطنان خدمات گسترده ای در راستای تامین آسایش به این نتیجه رسیده که ، روف گاردن یا همان باغچه بام ، ضمن ایجاد فضای دنج و استراحتگاه خانوادگی در ساختمان ها ، برقیمت و ارزش مالی ساختمان های اداری ، مسکونی ، تجاری تاثیر گذار خواهد بود ، پوشش حاشیه های دیوار چین (  دور تا دور ساختمان ) عمومأ از درختچه های بلند و کوتاه گونه ی درخت کاج با فاصله های معین و استاندارد ایجاد میشود که با نور پردازی همراه خواهد بود که فضای امن برای کودکان شود .

خدمات ما

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ترموود فنلاندی کدام اند؟

  • نوسانات ارزی
  • هزینه‌های ترخیص و آزاد سازی کالاهای وارداتی
  • هزینه‌های حمل و نقل و بیمه
  • بروز رسانی سالانه قیمت چوب ترموود از طرف پایگاه داده چوب کشور فنلاند
  • میزان ضخامت الوار های ترمووود
  • گرید و درجه کیفیت چوب
  • نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده برای رنگ آمیزی ترمو
  • نوع و میزان تراش ها و برش های چوب ترمو
  • نوع استاندارد و کیفیت کوره هایی که برای ساخت ترمووود استفاده شده‌اند.
  • نوع و میزان گره های موجود در چوب
  • نوع درخت مورد استفاده برای تولید ترمووود
  • ابعاد و متراژ پروژه

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ترموود فنلاندی کدام اند؟
خرید ترموود ایرانی در مجموعه رسپیناووو

خرید ترموود ایرانی در جردن

یکی از انواع ترموود، ترموود ایرانی است که به دلیل حذف هزینه‌های اضافی واردات، حمل و نقل و ترخیص کالا قیمت پایین تری نسبت به ترموود فنلاندی دارد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

قیمت ترموود شاخه ای در جردن

اگر شما هم قصد خرید ترموود شاخه ای در جردن را دارید ، بهترین قیمت ترموود شاخه ای را از کارشناسان فروش رسپیناوود استعلام نمایید.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

نمایندگی خرید ترموود در جردن

خرید ترموود در جردن به دو روش حضوری و آنلاین امکان پذیر می‌باشد‌. در ادامه به توضیح این دو روش می‌پردازیم:

خرید از فروشگاه‌های معتبر به صورت حضوری : امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش انواع چوب ترمو در جردن فعالیت می‌کنند. که از این میان باید فروشگاه‌های معتبری مانند رسپیناوود را برای خرید ترموود باکیفیت انتخاب کنید.

 گروه صنعتی رسپینا چوب راشین در زمینه فروش چوب ترموود در تهران و چند شهر دیگر ایران از جمله: اردکان یزد ، گیلان ، قم ، تهران  ، یزد ، کرج ، کرمان ، دماوند و اراک فعالیت می کند.

خرید اینترنتی چوب ترموود در جردن: در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین نیز اقدام به فروش ترمووود نموده اند. یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر رسپیناودد است. که شما می‌توانید با مراجعه به سایت ترموود مجموعه رسپیناچوب، ترمووود با کیفیت و با قیمت مناسب را پیدا کرده و آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

در هر صورت، برای خرید ترموود در جردن بهتر است به تولیدکنندگان و فروشندگان با تجربه و قابل اعتماد مراجعه کنید و قبل از خرید، شرایط فروش، قیمت و کیفیت ترمووود را دقیقاً بررسی کنید. همچنین، باید به دقت هزینه‌های دیگری مانند هزینه‌های نصب و اجرای پروژه را نیز در نظر بگیرید.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info