خرید ترموود در الهیه

چوب ترموود یکی از متریال‌هایی است که به دلیل زیبایی، طبیعی و غیر آسیب زا بودن، مقاومت در مقابل تمام آسیب های محیطی و … در رقابت با سایر چوب های دیگر برتری دارد. این مطلب برای آن دسته افرادی که قصد خرید ترموود در الهیه را دارند، تنظیم شده است و به همه سوالات در رابطه با خرید و قیمت چوب ترموود الهیه پاسخ می‌دهد.

محصولات شرکت رسپیناوود

محصولات شرکت رسپیناوود

یکی از مواردی که در هنگام خرید ترموود در الهیه توجه شما را جلب می‌کند، تنوع محصولات رسپیناوود میباشد که عبارت اند از:

  • چوب ترموود فنلاندی
  • ترموود ایرانی (فرآوری شده در کوره‌های شرکت رسپیناوود)
  • تایل ترموود (دارای زیره پلاستیکی جهت نصب سریع و آسان)
  • رنگ مخصوص ترموود (که به دو دسته رنگ روغنی مخصوص و رنگ‌های بر پایه آب تقسیم می‌شوند)
  • چوب پلاست (نوعی متریال چوبی متشکل از پی وی سی، گرده رنگ )
  • تایل چمن مصنوعی

مزایای خرید چوب ترموود در الهیه

مزایای خرید چوب ترموود در الهیه

ترموود یک نوع چوب اصلاح شده حرارتی است که مزایای زیادی را دربردارد. برخی از مهم ترین مزایای این چوب عبارت است از:

  • ظاهری زیبا و جذاب
  • وزن کم و سبک
  • طول عمر بالا و ماندگاری
  • شست و شو و نگهداری آسان
  • عدم نفوذ حشرات، قارچ‌ها و کپک‌ها
  • مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، سرما، گرما و تجزیه طبیعی

کاربرد ترموود

اکنون که با مزایایی که خرید ترموود در الهیه دارد آشنا شدید، وقت آن رسیده تا با کاربرد‌های آن در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، آشنا شوید.

یکی از بهترین کاربرد‌های چوب ترموود استفاده از آن برای نمای خارجی ساختمان است. به این دلیل خرید چوب نما ترموود در الهیه با استقبال بی‌‌نظیری رو‌به‌رو شده‌است که در کنار اینکه جلوه بسیار زیبایی که به سازه می‌بخشد و باعث مدرن نشان دادن ساختمان می‌شود، ضد آب و باران است و در برابر تغییرات دمایی و آسیب های محیطی مقاوم است.

اگر قصد خرید ترموود نما در الهیه را دارید، باید توجه داشته باشید که باید از چوب‌های ترمو مرغوب و درجه یک  فنلاندی در پروژه‌ ساختمانی خود استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید چوب نما ترموود الهیه می توانید به صفحه قیمت نمای ترموود مراجعه کنید.

دیگر کاربرد چوب ترموود الهیه استفاده از آن برای ساخت روف گاردن ، آلاچیق و پرگولا است. هر کدام از این فضاها ضمن ایجاد فضای دنج و استراحتگاه خانوادگی در ساختمان ها ، برقیمت و ارزش مالی ساختمان های اداری ، مسکونی ، تجاری تاثیر گذار خواهد بود.

بیشترین کاربردی که چوب ترموود در دکوراسیون داخلی منزل دارد، استفاده از آن به‌عنوان دیوار پوش است، که علاوه بر زیبایی بصری باعث محافظت از دیوار در برابر ضربه و کثیفی نیز می‌شود.

از چوب ترمو برای دیزاین بخش‌های مختلف یک منزل نظیر دیوار پشت تلویزیون، دیوار اتاق خواب و… می‌توانید استفاده کنید. اگر می‌خواهید، قیمت چوب ترمو دیوار در الهیه برایتان مناسب و مقرون به‌صرفه باشد، پیشنهاد ما به شما این است که از ترموود‌های تولید داخل استفاده کنید.

استفاده از ترموود به‌عنوان کفپوش دیگر کاربردی است که این نوع چوب در طراحی داخلی منزل دارد. استفاده از چوب ترموودد از آن جایی که حس طبیعی چوب را به بیننده القا می‌کند  و باعث دو چندان شدن زیبایی خانه می‌گردد، طرفداران زیادی دارد.

خرید کفپوش ترموود در الهیه خارج از بحث زیبایی و نمای کلی کار به دلیل محافظت از تاسیسات ساختمان، حفظ انرژی و کنترل صدا رونق گرفته است.

در هنگام خرید ترموود کف در الهیه توجه داشته باشید که بهترین نوع چوب ترمو را انتخاب کنید چرا که چوب ترمویی که برای کفپوش استفاده می‌شود، به دلیل رفت‌و‌آمد زیاد باید مقاومت بسیار بالا و تحمل وزن سنگین را داشته باشد.

چوب ترموود برای کفپوش فضای باز نظیر اطراف استخر‌های و تراس‌ها نیز استفاده می‌شود. دلیل آن هم مقاومت بالای آن در مقابل اشعه مضر خورشید، آب و رطوبت است.

قیمت ترموود تراس در الهیه ممکن است، قدری زیاد باشد، اما در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر نظیر موزاییک و سنگ که با گذشت زمان آسیب می‌بیند و نیازمند صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیر آن است، انتخابی هوشمندانه است.

خدمات ما

نکات مهم در هنگام خرید چوب ترموود در الهیه

نکات مهم در هنگام خرید چوب ترموود در الهیه

اگر اطلاع از مزایا و کاربرد‌های چوب ترمو شما را ترغیب به خرید این نوع چوب برای دکوراسیون داخلی و خارجی منزل خود کرده است، لازم است، تا نکاتی را بدانید تا در خرید آن را بکار بگیرید. این نکات عبارت‌اند از:

در هنگام خرید الوار ترموود در الهیه  به بافت آن دقت کنید. وجود گره در بافت این نوع چوب می‌تواند‌، به شما در انتخاب یک چوب با کیفیت کمک نماید. به‌طور کلی وجود چهار تا شش عدد گره در ترموود استاندارد است اما اگر چوب ترموودی بیشتر یا کمتر از این مقدار گره در بافت خود داشت، باید به کیفیت آن شک کنید.

تمام دقت خود را در حین خرید ترموود در الهیه به کار بگیرید و سطح چوب ترموود را بررسی کنید. روی یک چوب ترمو با‌کیفیت و مرغوب هیچ‌گونه لکه یا سیاهی وجود ندارد. مشاهده هرگونه سیاهی و لکه نشان‌دهنده عدم کیفیت ترموود است.

روشن بودن مغزی چوب ترمو دلیلی بر بی‌کیفیت بودن این چوب است. اگر در حین خرید در شرکت ترموود چوب متوجه شدید که که مغزی این چوب به رنگ روشن است، بهتر است برای خرید آن دست نگه دارید.

نکته دیگری که در خرید چوب ترموود باید به آن توجه کنید، ضخامت استاندارد آن است که باید چیزی در حدود ۱۸ تا ۲۱ میلیمتر باشد. درست است که ضخامت‌های کم‌تر یا بیش‌تر از ۲ سانتی‌متر نیز کارآمد هستند و قیمت پروفیل ترموود در الهیه با این ضخامت مناسب است، اما با این حال اگر چوب ترموود ضخامت خیلی زیادتر یا کمتر دو سانتی متر دارد؛ آن را خریداری نکنید.

ضمانت کالا

کیفیت بالا محصولات

متخصصین مجرب

تحویل فوری

قیمت هر متر مربع ترموود در الهیه

فاکتورهایی مانند نوع ، طرح ، رنگ و ضخامت چوب در قیمت ترموود شاخه ای در الهیه تاثیر می‌گذارد. از آن‌جایی که در جامعه کنونی شرایط بازار نابه‌سامان است، نمی‌توان قیمت ثابتی برای خرید ترموود در الهیه تعیین کرد. با این حال لازم است، بدانید که ترموود هایی که در بازار های مرکزی ایران وجود دارند، عبارت است از ترموود فنلاندی، ترموود ایرانی و ترموود پلاستیکی. قیمت ترموود فنلاندی در الهیه  به جهت کیفیت بسیار مطلوبی که دارد، از قیمت ترموود های ایرانی بیشتر است. ترموود‌های پلاستیکی ترکیب پلاستیک های قابل بازیافت و الیاف چوب می باشد. قیمت ترموود پلاستیکی در الهیه کمتر از چوب فراوری شده خواهد بود.

هزینه های اجرا و نصب نیز جزو هزینه های نهایی برای محاسبه قیمت ترمووود هستند. ابعاد و متراژ فضای مد نظر در این هزینه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

خرید ترموود ارزان الهیه از تولید کننده و عرضه کننده معتبر

همواره سعی کنید، برای خرید ترموود در الهیه به سراغ فروشندگان یا تولید کنندگان معتبر و شناخته شده ترمووود بروید، چرا که با خرید از این فروشگاه‌ها دیگر نگران تقلبی و غیر استاندارد بودن چوبی که می‌خرید، نیستید. شرکت رسپینا چوب راشین یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه است که بیش از ده سال است، اقدام به فروش انواع چوب ترمو در الهیه کرده است.

شرکت رسپینا چوب راشین با توجه به شناخت نیازهای عمومی هموطنان خدمات گسترده ای در راستای تامین آسایش به این نتیجه رسیده که ، روف گاردن یا همان باغچه بام ، ضمن ایجاد فضای دنج و استراحتگاه خانوادگی در ساختمان ها ، برقیمت و ارزش مالی ساختمان های اداری ، مسکونی ، تجاری تاثیر گذار خواهد بود ، پوشش حاشیه های دیوار چین (دور تا دور ساختمان) عمومأ از درختچه های بلند و کوتاه گونه ی درخت کاج با فاصله های معین و استاندارد ایجاد میشود که با نور پردازی همراه خواهد بود که فضای امن برای کودکان در حین بازی و هیجان شود.

آلاچیق بهمراه فلاور باکس های اطراف ، باربیکیو ، فضای بازی کودکان ، استفاده از گل و گیاه زینتی و نهال بهمراه آبیاری هوشمند ، همچنین استفاده از متریال چمن مصنوعی و سنگ قلوه ها ، نیازهای متریال مصرفی در روف گاردن هستند . برای مشاوره رایگان و کسب اطلاع از قیمت ها و خرید اینترنتی چوب ترموود در الهیه می توانید، به سایت ترموود مراجعه نمایید.

فرم ثبت سفارش

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نشانی:
5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info