چوب پلاست دور استخر، مزایا و بهترین ایده ها برای طراحی

چوب پلاست دور استخر، مزایا و بهترین ایده ها برای طراحی

فهرست مطالب

محوطه سازی اطراف استخر با متریال مناسب، نه تنها موجب افزایش زیبایی و جذابیت محیط می گردد؛ بلکه از لحاظ ایمنی( ضد لغزش بودن) افراد نیز مد نظر است پیشنهاد ما چوب پلاست دور استخر است.

در صورتی که دغدغه خرید محصول باکیفیت و اجرای آن به بهترین شکل ممکن را دارید، نگران نباشید، زیرا قصد داریم، شما را با یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در حوزه اجرای پروژه‌های چوبی (رسپیناوود) آشنا کنیم.

ویژگی های چوب پلاست

ویژگی های چوب پلاست

از ویژگی های چوب پلاست این است که مواد پلاستیکی بازیافتی (از جنس پلی اتیلن) و خاک چوب، اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن هستند؛ البته در ترکیب این محصول، الیاف طبیعی کتان و گرده رنگ نیز یافت می شوند.

مهم ترین ویژگی چوب پلاست، مقاومت و طول عمر بالای آن است. این محصول، در مواجهه با شرایط اقلیمی مختلف دوام می آورد؛ در عین حال نسبت به چوب و سایر مصالح مشابه، قیمت ارزانی دارد؛ علاوه بر اینها چوب پلاست، دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت است. این محصول از مواد بازیافتی، تهیه شده، مانع هدر رفتن ضایعات چوب گشته و از باقی ماندن مواد مضر پلاستیکی در طبیعت جلوگیری می کند.

طراحی دور استخر با چوب پلاست

روش های مختلفی برای طراحی محوطه اطراف استخر وجود دارد؛ به عنوان مثال می توان به طراحی نمای مدرن دور استخر با چوب پلاست اشاره کرد. طراحی مدرن در نقطه مقابل طراحی‌های سنتی و کلاسیک قرار دارد؛ ساده و در عین حال خلاقانه است.

بسته به مشخصات ظاهری و ابعاد استخر می توان از یک یا چند رنگ چوب پلاست، برای اطراف آن استفاده کرد.

استفاده از طرح‌های جدید و منحنی نیز می تواند، جلوه منحصر به فردی به استخر ببخشد. گاهی اوقات نیز دو یا چند رنگ متضاد چوب پلاست به صورت شطرنجی یا راه راه در کنار یکدیگر قرار می گیرند. در ادامه چند ایده طراحی استخر با چوب پلاست را در قالب عکس ارائه می دهیم.

ایده طراحی دور استخر با چوب پلاست

مزایای طراحی با چوب پلاست دور استخر

برای تولید چوب پلاست، پی وی سی، خاک اره و سایر مواد را با هم ترکیب کرده، به صورت خمیر در می آورند؛ سپس خمیر حاصل، قالب گیری شده و یک سری فرآیندهای حرارتی را طی می کند، تا به محصولی چوب مانند تبدیل گردد.

مهم ترین مزیت استفاده از چوب پلاست برای دور استخر، مقاومت بالای آن در برابر آب است؛ علاوه بر این برخلاف مصالحی مانند سنگ و سرامیک، چوب پلاست در مواجهه با رطوبت، حالت لغزنده پیدا نمی کند. علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، برخی دیگر از مزایای کف سازی دور استخر با چوب پلاست در زیر آمده اند:

  • مقاومت در برابر نور شدید آفتاب (مناسب برای اطراف استخرهای فضای باز)
  • مقاومت در برابر آتش سوزی
  • مقاومت در برابر تغییر دما
  • تنوع طرح و رنگ (معمولاً نیاز به رنگ آمیزی ندارند)
  • طول عمر بالا (به راحتی فرسوده نمی شود)
  • استحکام قابل قبول، مقاومت در برابر ضربه و فشار
  • ثابت ماندن رنگ به مدت طولانی
  • ضد حشره و قارچ و موریانه
  • قابلیت شستشو
  • قیمت ارزان و اجرای مقرون به صرفه

نصب چوب پلاست دور استخر

نصب چوب پلاست دور استخر

نصب ترمووال و چوب پلاست دور استخر، نیاز  زیرسازی مناسب دارد؛ این کار باید با دقت بالایی انجام شود؛ زیرا بر میزان ماندگاری چوب پلاست، همچنین زیبایی کار تاثیر می گذارد. برای زیرسازی می توان از آلومینیوم، آهن ضد زنگ و فولاد گالوانیزه استفاده کرد. صاف بودن سطح کار و زه کشی مناسب نیز بسیار مهم است.

بسته به جنس زیرسازی، باید قوطی‌های فلزی را از ابعاد مناسب انتخاب نموده و آنها را با فاصله کافی در کنار هم قرار داد؛ به عنوان مثال در صورت استفاده از فلزات گالوانیزه، قوطی‌های 44 سانتی متری با فاصله 21 سانتی متر مناسب هستند.

پس از طی کردن این مرحله، نوبت به نصب پروفیل‌های چوب پلاست می رسد. این پروفیل‌ها نیز باید با ابعاد مناسب برش داده شده و به شیوه صحیح نصب گردند.

برای نصب پروفیل‌ چوب پلاست از پیچ‌های مخصوص گالوانیزه استفاده می کنند. نکته بسیار مهم در خصوص نصب چوب پلاست این است که احتمال انبساط آن در مواجهه با گرمای زیاد وجود دارد؛ به همین دلیل باید فاصله عرضی 1 تا 6 میلی متر را برای آنها در نظر گرفت.

قیمت چوب پلاست دور استخر

قیمت چوب پلاست دور استخر

همانند هر محصول مشابه دیگری، قیمت چوب پلاست دور استخر نیز وابسته به فاکتورهای گوناگونی است که برخی از آنها را در زیر می آوریم:

  • نوع و سطح کیفی مواد اولیه سازنده چوب پلاست
  • محل تولید یا برند عرضه کننده چوب پلاست
  • رنگ، ضخامت، ابعاد و سایر مشخصات ظاهری چوب پلاست
  • نحوه خرید چوب پلاست دور استخر
  • وضعیت تولید، واردات و صادرات چوب پلاست
  • نوسان نرخ ارز و تورم

همان گونه که از موارد بالا بر می آید، سوای از نوع و کیفیت، یک سری مسائل تجاری نیز بر قیمت چوب پلاست تاثیر می گذارند که مهم ترین آنها روش خرید محصول است.

بهترین روش خرید چوب پلاست دور استخر

بهترین روش خرید چوب پلاست دور استخر، مراجعه به مجموعه ای است که اولاً به کیفیت محصولات خود توجه ویژه داشته باشد؛ ثانیاً کار طراحی و اجرا را نیز به نحو مطلوبی انجام دهد. به همین دلیل ما شرکت ترموود رسپیناچوب راشین را پیشنهاد می کنیم.

مهم ترین مزایای مجموعه رسپیناوود برای خرید چوب پلاست و اجرای آن عبارتند از:

  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید، جهت طراحی دور استخر و انتخاب متریال مناسب
  • اعزام کارشناسان به محل استخر و طراحی پروژه توسط افراد متخصص
  • استفاده از باکیفیت ترین و مناسب ترین ارقام چوب پلاست برای دور استخر
  • نظارت دقیق و کنترل کیفیت کار در مراحل مختلف
  • ارائه ضمانت کیفی 10 ساله معتبر
5/5 - (1 امتیاز)
آخرین نوشته ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
رسپیناوود1

گروه صنعتی رسپینا چوب راشین

۰۲۱۲۲۷۳۴۹۹۸ / ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۵۳ / ۰۹۱۲۲۲۴۴۱۲۸

<< لیست قیمت چوب ترموود فنلاندی >>

نرخ (قیمت روز یورو)

قیمت

مقطع

جنس

836,000

27 یورو

16*92  - 118 SHP

فنلاندی

490,000

29 یورو

16*92  UTV

فنلاندی

992,000

32 یورو

19*92  - 95 SHP 118

فنلاندی

1,116,00 

36 یورو

20*140  UTV

فنلاندی

1,300,000

42 یورو

26*92 * 118 SHP

فنلاندی

1,900,000

62 یورو

42*42  - 92 - 68

فنلاندی

2,000,000

65 یورو

42*140

فنلاندی

شرکت بازرگانی رسپیناوود راشین ترموود فنلاند ترموود فنلاند.

طراحی ، فروش و اجراء تخصصی نمای بیرونی ساختمان با چوب های فرآوری شده ترموود فنلاندی و ایرانی و چوب پلاست بدون واسطه با نصاب و جوشکار سراسر کشور.

www.respinawood.info